Poznańska Księgarnia Akademicka


marketing
Pokazano od 1 do 10 z 97
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora
10 ZŁOTYCH REGUŁ SPRZEDAŻY

10 ZŁOTYCH REGUŁ SPRZEDAŻY

ISBN: 978-83-246-007-8
Autor: BURES I.
Wydawca: Helion (One Press)
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 203

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja...

140 SEKRETÓW MISTRZA SPRZEDAŻY

140 SEKRETÓW MISTRZA SPRZEDAŻY

ISBN: 978-83-283-3523-3
Autor: BEDNARSKI A.
Wydawca: Onepress
Liczba stron: 184

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem ? ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać.

70 SPOSOBÓW NA ROZKOCHANIE KLIENTA W TWOIM E-BIZNESIE

70 SPOSOBÓW NA ROZKOCHANIE KLIENTA W TWOIM E-BIZNESIE

ISBN: 978-83-246-8927-9
Autor: KRZYWORĄCZKA P.
Wydawca: Onepress
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 232

Cena: 39.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję.

ABC SPRZEDAWCY

ABC SPRZEDAWCY

ISBN: 978-83-62760-20-6
Autor: JARACZ B.
Wydawca: Wydawnictwo KaBe
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 140

Cena: 37.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Zawód sprzedawca należy do grupy zawodów usługowych, co oznacza, że dominującym elementem pracy osoby, która ten zawód wykonuje, są relacje interpersonalne. Umiejętność nawiązania kontaktu z różnymi typami klientów to najważniejsza cecha tego zawodu. Na drugim miejscu zdecydowanie należy wymienić uczciwość. Nie chodzi tu tylko o rozliczenia finansowe z klientem, ale także o oferowanie produktów dobrej jakości, prawidłowe odważanie towarów, kierowanie się dobrem klienta, a nie wyłącznie oczekiwaniem zysku. Pracy sprzedawcy powinien towarzyszyć entuzjazm i pozytywne nastawienie, które w połączeniu z fachową wiedzą ułatwiają przekonanie klienta o słuszności zakupu oferowanego produktu. Stały kontakt z klientami wymaga ponadto od sprzedawcy: cierpliwości, uprzejmości, tolerancji, empatii, dyskrecji. Zawsze chętny do pomocy, szybko podejmuje decyzje, jest bacznym obserwatorem i dobrym organizatorem, posiada umiejętność aktywnego słuchania. Dobry sprzedawca jest profesjonalistą w swojej dziedzinie. Posiada informacje o produktach, które sprzedaje i potrafi je odpowiednio przedstawić klientowi. Praca sprzedawcy to praca w ciągłym ruchu, najczęściej na stojąco, dlatego istotną rolę odgrywa dobry stan zdrowia.

ADWORDS 360 KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII

ADWORDS 360 KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII

ISBN: 978-83-283-0584-7
Autor: WIKTORSKA P.
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 144

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę.

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM PRZEKAZIE

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM PRZEKAZIE

ISBN: 978-83-283-0662-2
Autor: PIWOWARSKA A.
Wydawca: Onepress
Liczba stron: 192

Cena: 37.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.
BADANIA MARKETINGOWE METODY,TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZ.  RYNKU

BADANIA MARKETINGOWE METODY,TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZ. RYNKU

ISBN: 978-83-01-17771-2
Autor: MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 605

Cena: 99.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ?Badania marketingowe. Teoria i praktyka?.

BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE

BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE

Autor: DOMAN D.
Wydawca: One press
Rok wydania: 2005
Liczba stron: 184

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

* Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
* Zaplanuj przebieg badań
* Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są...

BADANIA MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ

ISBN: 978-83-208-2024-9
Autor: POPŁAWSKI W.
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 361

Cena: 64.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:...

BĄDŹ PRO 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM

BĄDŹ PRO 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM

ISBN: 978-83-246-8546-2
Autor: WORRE E.
Rok wydania: 2014

Cena: 29.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.
«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  ...  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 10)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Biblioteka Logistyka
Nowości
Tania książka