Poznańska Księgarnia Akademicka


marketing
Pokazano od 1 do 10 z 97
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora
10 ZŁOTYCH REGUŁ SPRZEDAŻY

10 ZŁOTYCH REGUŁ SPRZEDAŻY

ISBN: 978-83-246-007-8
Autor: BURES I.
Wydawca: Helion (One Press)
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 203

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja...

140 SEKRETÓW MISTRZA SPRZEDAŻY

140 SEKRETÓW MISTRZA SPRZEDAŻY

ISBN: 978-83-283-3523-3
Autor: BEDNARSKI A.
Wydawca: Onepress
Liczba stron: 184

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem ? ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać.

70 SPOSOBÓW NA ROZKOCHANIE KLIENTA W TWOIM E-BIZNESIE

70 SPOSOBÓW NA ROZKOCHANIE KLIENTA W TWOIM E-BIZNESIE

ISBN: 978-83-246-8927-9
Autor: KRZYWORĄCZKA P.
Wydawca: Onepress
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 232

Cena: 39.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję.

ABC SPRZEDAWCY

ABC SPRZEDAWCY

ISBN: 978-83-62760-20-6
Autor: JARACZ B.
Wydawca: Wydawnictwo KaBe
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 140

Cena: 37.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Zawód sprzedawca należy do grupy zawodów usługowych, co oznacza, że dominującym elementem pracy osoby, która ten zawód wykonuje, są relacje interpersonalne. Umiejętność nawiązania kontaktu z różnymi typami klientów to najważniejsza cecha tego zawodu. Na drugim miejscu zdecydowanie należy wymienić uczciwość. Nie chodzi tu tylko o rozliczenia finansowe z klientem, ale także o oferowanie produktów dobrej jakości, prawidłowe odważanie towarów, kierowanie się dobrem klienta, a nie wyłącznie oczekiwaniem zysku. Pracy sprzedawcy powinien towarzyszyć entuzjazm i pozytywne nastawienie, które w połączeniu z fachową wiedzą ułatwiają przekonanie klienta o słuszności zakupu oferowanego produktu. Stały kontakt z klientami wymaga ponadto od sprzedawcy: cierpliwości, uprzejmości, tolerancji, empatii, dyskrecji. Zawsze chętny do pomocy, szybko podejmuje decyzje, jest bacznym obserwatorem i dobrym organizatorem, posiada umiejętność aktywnego słuchania. Dobry sprzedawca jest profesjonalistą w swojej dziedzinie. Posiada informacje o produktach, które sprzedaje i potrafi je odpowiednio przedstawić klientowi. Praca sprzedawcy to praca w ciągłym ruchu, najczęściej na stojąco, dlatego istotną rolę odgrywa dobry stan zdrowia.

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM PRZEKAZIE

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM PRZEKAZIE

ISBN: 978-83-283-0662-2
Autor: PIWOWARSKA A.
Wydawca: Onepress
Liczba stron: 192

Cena: 37.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.
BADANIA MARKETINGOWE METODY,TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZ.  RYNKU

BADANIA MARKETINGOWE METODY,TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZ. RYNKU

ISBN: 978-83-01-17771-2
Autor: MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 605

Cena: 99.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ?Badania marketingowe. Teoria i praktyka?.

BADANIA MARKETINGOWE TEORIA  I PRAKTYKA

BADANIA MARKETINGOWE TEORIA I PRAKTYKA

ISBN: 978-83-01-15462-2
Autor: MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K

Cena: 55.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.
BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE

BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE

Autor: DOMAN D.
Wydawca: One press
Rok wydania: 2005
Liczba stron: 184

Cena: 34.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

* Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
* Zaplanuj przebieg badań
* Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są...

BADANIA MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ

ISBN: 978-83-208-2024-9
Autor: POPŁAWSKI W.
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 361

Cena: 64.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:...

BĄDŹ PRO 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM

BĄDŹ PRO 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM

ISBN: 978-83-246-8546-2
Autor: WORRE E.
Rok wydania: 2014

Cena: 29.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.
«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  ...  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 10)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Biblioteka Logistyka
Nowości
Tania książka