Poznańska Księgarnia Akademicka


KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE

KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE

ISBN: 978-83-7205-338-1
Autor: MAKOWSKI Ł.
Wydawca: Wydawnictwo WSB
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 108

Cena: 19.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Piotrowo 3.


Spis treści
Wstęp
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7
Rozdział 1.
Media społecznościowe – wprowadzenie
. . . . . . . . . . . . . . .
9
Media tradycyjne a media społecznościowe
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
12
Geneza mediów społecznościowych
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
15
Podziały mediów społecznościowych
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
17
Najważniejsze statystyki polskojęzycznej części Internetu
. . . . . . . . . .
18
Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych
. . . . . . . . . . . .
22
Rozdział 2.
Najważniejsze pojęcia związane z kryzysem
i zarządzaniem nim
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
29
Pojęcie kryzysu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
29
Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
30
Plan antykryzysowy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
31
Likwidacja skutków kryzysu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
34
Rozdział 3.
Kryzys upubliczniony w mediach społecznościowych
. . . . .
35
Definicja kryzysu upowszechnionego w
mediach społecznościowych
36
Przebieg kryzysu upublicznionego w social mediach
. . . . . . . . . . . . . . .
38
Najważniejsze przyczyny powstawania kryzysów
. . . . . . . . . . . . . . . . .
42
Zagrożenia i szanse związane z kryzysem
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
45
Rozdział 4.
Studium przypadku zarządzania kryzysem
upowszechnionym w mediach społecznościowych
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
49
Opis kryzysów
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
49
Analiza wybranych przykładów
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
78
Rozdział 5. Model zarządzania kryzysem upublicznionym
w mediach społecznościowych
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
87
6
Spis treści
Procedura antykryzysowa
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
87
Poznaj swoje słabe strony
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
87
Analiza czynników zewnętrznych
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
88
Monitoring Internetu i profili
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
90
Osoba odpowiedzialna
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
92
Poznaj odbiorców swojego przekazu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
92
Pracownicy i ich kwalifikacje
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
93
Baza kontaktów
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
94
Uniwersalne wzory komunikatów
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
95
Ważne zmiany w firmie
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
95
Procedura na czas kryzysu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
96
Czas reakcji a skala problemu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
96
Komunikowanie się w czasie kryzysu i zasada 5P
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
98
Nie każdy kryzys jest kryzysem
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
102
Zakończenie
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
103
Bibliografia
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
105
Spis rysunków i wykresów
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
109

Zobacz także:

CHIŃSKI MODEL ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
CHIŃSKI MODEL ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM


MYŚLENIE WIZUALNE W BIZNESIE TY TEŻ POTRAFISZ RYSOWAĆ

INNOWACJA DROGA DO WZROSTU ZYSKÓW
INNOWACJA DROGA DO WZROSTU ZYSKÓW


LEAN CUSTOMER TWÓRZ PRODUKTY PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ USTAWIAĆ SIĘ W KOLEJKACH

HBR ZARZĄDZANIE WZROSTEM PRZYCHODÓW
HBR ZARZĄDZANIE WZROSTEM PRZYCHODÓW

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI


METODOLOGIA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM DOFINANSOWANYM Z FUNDUSZY EUROP.


MARKI WYNALAZKI WZORY UŻYTKOWE OCHRONA WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ

PROJEKTOWANIE I INTEGRACJA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA PROJAKOŚCIOWEGO
PROJEKTOWANIE I INTEGRACJA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA PROJAKOŚCIOWEGO

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Biblioteka Logistyka
Nowości
Tania książka