ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE ANALIZA STRATEGICZNA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA ,

36.00

Na stanie

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa
Praca zbiorowa
G. Gierszewska (rd.)
M. Jaksa (red.)

Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne”

Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

Autor

ISBN

978-83-8156-484-7

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE ANALIZA STRATEGICZNA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA”