BĄDŹ AGILE ZWINNIE O HR I EMPLOYER BRANDINGU

53.10

Na stanie

Pierwszy w Polsce kompleksowy przewodnik po Agile HR i EB

Agile, zwinność – to terminy, które w pierwszej kolejności kojarzą się z branżą IT. I słusznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmują, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluują w trakcie pracy nad produktem, jej założenia i metody powinny się do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawna są Agile. Jednak zwinność przydaje się nie tylko specjalistom od kodowania. To podejście do zadań sprawdza się także w HR-ze i employer brandingu. Ważni gracze na rynku, jak telekomunikacja oraz bankowość, stawiają na zwinną transformację swoich działów HR.

Czy to oznacza, że Agile jest tylko dla wielkich?

Absolutnie nie! Autorzy tego przewodnika udowadniają, że ten sposób pracy z ludźmi w przedsiębiorstwach jest i dla dużych, i dla małych. Tłumaczą, na czym polega zwinność w HR i EB, podają przykłady większych i mniejszych firm działających w tych obszarach zgodnie z Agile. Dzielą się wiedzą o przydatnych narzędziach, podsuwają praktyczne wskazówki i cytują komentarze specjalistów, którzy od dawna pracują w stylu Agile. Wszystko po to, by stworzyć pełny obraz możliwości, jakie daje zwinność w zakresie human resources i employer brandingu.

Spis treści

Autorzy 5

Wstęp 7

  • Agile, Agile HR i Agile EB 9
  • Sięgając do korzeni 16
  • Agile HR 23
  • Agile EB 27
  • Jak wprowadzić zwinność do HR i EB – model zwinnego ananasa 31
  • Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34

I. Dostarczaj z klientem 39

  • Od czego zacząć 39
  • Kultura pracy produktowej 40
  • Zwykle zaczyna się od pomysłu… 44
  • Historii ciąg dalszy 49
  • Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51
  • Zmieniające się wymagania 69
  • Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74

II. Zmniejszaj nieznane 87

  • Czy planowanie jest wszystkim? 87
  • OKR 99
  • Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105

III. Zaangażuj zespoły 127

  • Grając do jednej bramki 127
  • Zespoły a Agile 132
  • Organizacje to ludzie (case study) 135

IV. Ucz się poprzez działanie 139

  • Organizacja ucząca się 139
  • Psychological Safety 145
  • Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151
  • Performance Management 165
  • Czym jest T-shape? 169

V. Rozwijaj leadership 179

  • Agile leadership 179
  • Perspektywy pracy zwinnego lidera 185

VI. Podnoś efektywność 195

  • W świecie procesów 195
  • Przepływ pracy 200
  • Kanban 209
  • Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213

Zakończenie 219

Autor

ISBN

978-83-283-7761-5

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „BĄDŹ AGILE ZWINNIE O HR I EMPLOYER BRANDINGU”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *