BIZNESPLAN W MAŁEJ FIRMIE WYD.2

Sztab doradców ds. biznesplanu…

40.95

Na stanie

Sztab doradców ds. biznesplanu:

    * zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
    * przeprowadzi z Tobą badania rynku
    * opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
    * pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
    * podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
    * udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści — odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia — wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii „Mała firma” dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

    * Bezbłędne kierowanie małą firmą.
    * Wykorzystywanie zalet small biznesu.
    * Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
    * Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

    Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą — każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć — można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.
    dr Artur Kwasek
    wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

    Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
    Adam Jurkiewicz
    mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich

Spis treści:

Wstęp (5)
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)
1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)

    * 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
    * 2. Opis przedsięwzięcia (38)
    * 3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)

2. Badania rynku (79)

    * Wprowadzenie (79)
    * 4. Klienci (81)
    * 5. Konkurencja (96)
    * 6. Plan badań rynkowych (109)

3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)

    * Wprowadzenie (127)
    * 7. Ustalanie ceny (138)
    * 8. Reklama i promocja (146)
    * 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)

4. Działania (179)

    * 10. Plan działań (179)

5. Prognozowanie wyników (195)

    * Wprowadzenie (195)
    * 11. Prognoza sprzedaży (195)
    * 12. Bilans prognostyczny (204)
    * 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
    * 14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
    * 15. Analiza progu rentowności (244)
    * 16. Wymagania dotyczące finansowania (257)

6. Kontrola nad firmą (271)

    * Wprowadzenie (271)
    * 17. Controlling finansowy (272)
    * 18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
    * 19. Inne systemy kontroli (285)

7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

    * 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)

A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)

    * Badania gabinetowe (299)
    * Badania terenowe (312)
    * Adresy (314)

B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)

    * Sektor publiczny – dotacje (317)
    * Sektor publiczny – pożyczki i kredyty (320)
    * Zadłużenie (349)
    * Kapitał własny (351)
    * Konkursy (360)
    * Przydatne adresy WWW (360)

Skorowidz (363)

Autor

ISBN

978-83-246-1870-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „BIZNESPLAN W MAŁEJ FIRMIE WYD.2”