Sztab doradców ds. biznesplanu:
* zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu
* przeprowadzi z Tobą badania rynku
* opracuje strategię przewagi konkurencyjnej
* pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków
* podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
* udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści — odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia — wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii „Mała firma” dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
* Bezbłędne kierowanie małą firmą.
* Wykorzystywanie zalet small biznesu.
* Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
* Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą — każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć — można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!
Adam Jurkiewicz
mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich
Spis treści:
Wstęp (5)
Jak korzystać z tego podręcznika (7)
Dlaczego przygotowanie biznesplanu jest takie istotne? (13)
Oczekiwania podmiotów finansujących (17)
1. Wcześniejsze działania i stan obecny (29)
* 1. Zamierzenia i cele firmy (29)
* 2. Opis przedsięwzięcia (38)
* 3. Opis Twoich produktów i/lub usług (57)
2. Badania rynku (79)
* Wprowadzenie (79)
* 4. Klienci (81)
* 5. Konkurencja (96)
* 6. Plan badań rynkowych (109)
3. Strategia budowania przewagi konkurencyjnej (127)
* Wprowadzenie (127)
* 7. Ustalanie ceny (138)
* 8. Reklama i promocja (146)
* 9. Lokalizacja i dystrybucja (161)
4. Działania (179)
* 10. Plan działań (179)
5. Prognozowanie wyników (195)
* Wprowadzenie (195)
* 11. Prognoza sprzedaży (195)
* 12. Bilans prognostyczny (204)
* 13. Prognostyczny rachunek zysków i strat (222)
* 14. Prognostyczny rachunek przepływów pieniężnych (233)
* 15. Analiza progu rentowności (244)
* 16. Wymagania dotyczące finansowania (257)
6. Kontrola nad firmą (271)
* Wprowadzenie (271)
* 17. Controlling finansowy (272)
* 18. Kontrola sprzedaży i działań marketingowych (282)
* 19. Inne systemy kontroli (285)
7. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
* 20. Pisanie i prezentacja biznesplanu (287)
A: Źródła informacji przydatnych w badaniach rynkowych (299)
* Badania gabinetowe (299)
* Badania terenowe (312)
* Adresy (314)
B: Źródła finansowania nowych i małych firm (317)
* Sektor publiczny – dotacje (317)
* Sektor publiczny – pożyczki i kredyty (320)
* Zadłużenie (349)
* Kapitał własny (351)
* Konkursy (360)
* Przydatne adresy WWW (360)
Skorowidz (363)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.