JAKOŚĆ PROCESÓW USŁUGOWYCH W JEDNOSTKACH ORG.SAMORZĄDU TERYT.

JAKOŚĆ PROCESÓW USŁUGOWYCH W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie”. Posiada certyfikaty audytora wewnętrznego oraz wiodącego. Jest autorką licznych publikacji o jakości oraz procesach usługowych…

36.75

Na stanie

JAKOŚĆ PROCESÓW USŁUGOWYCH W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Dr inż. Alicja Gębczyńska jest pracownikiem Katedry Logistyki w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, specjalistą z zakresu zarządzania procesami usługowymi oraz wdrażania systemów zarządzania jakością, absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie". Posiada certyfikaty audytora wewnętrznego oraz wiodącego. Jest autorką licznych publikacji o jakości oraz procesach usługowych.
Monografia poświęcona jest zarządzaniu jakością w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego na przykładzie urzędów miast. Opisano w niej etapy zarządzania procesami, analizując konkretne przypadki z badanych urzędów miast. Omówiono ponadto procesy usługowe, a także metody wykorzystywane do oceny ich jakości. Zaproponowano innowacyjne podejście do oceny jakości procesów usługowych na przykładzie jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego.
Ze względu na aktualność poruszanej problematyki oraz możliwość zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pomiaru i oceny procesów usługowych monografia jest polecana jako lektura uzupełniająca dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza wydziałów zarządzania. Z uwagi na zawarte ogólne zalecenia książka adresowana jest również do decydentów lub naczelników jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego oraz menedżerów organizacji usługowych, którym zależy na zapewnieniu jakości oferowanych usług.

Autor

ISBN

978-83-7205-319-0

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „JAKOŚĆ PROCESÓW USŁUGOWYCH W JEDNOSTKACH ORG.SAMORZĄDU TERYT.”