KREOWANIE I ZMIANA WSPÓŁCZESNEGO PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą…

36.75

Na stanie

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą.

W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego.

Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.

Autor

ISBN

978-83-7205-314-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „KREOWANIE I ZMIANA WSPÓŁCZESNEGO PRZEKAZU REKLAMOWEGO”