MARKETING W SZKOLE WYŻSZEJ PRZEMIANY W ORIENT.MARKETINGOWEJ

MARKETING W SZKOLE WYŻSZEJ PRZEMIANY W ORIENTACJI MARKETINGOWEJ

Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in. z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia.

54.60

Na stanie

MARKETING W SZKOLE WYŻSZEJ PRZEMIANY W ORIENTACJI MARKETINGOWEJ

Wiek XXI przyniósł ze sobą zmiany w otoczeniu szkół wyższych, wynikające m.in. z niekorzystnych tendencji demograficznych, przemian w sposobach finansowania uczelni, procesów globalizacyjnych, dynamicznego rozwoju technologicznego i informacyjnego oraz przemian w potrzebach i oczekiwaniach kandydatów na studia.

Naturalną konsekwencją rozwoju rynku szkół wyższych jest konieczność zmian w orientacji marketingowej tych instytucji. Zmiany te obejmują nie tylko potrzebę dostosowania wykorzystywanych instrumentów do pojawiających się wyzwań, ale także zmianę postrzegania roli marketingu w uczelniach.
Książka, którą oddajemy do rąk czytelników podejmuje próbę odpowiedzi na pytania związane z aktualnymi kierunkami rozwoju marketingu w szkołach wyższych:

• Czy orientacja marketingowa zapewnia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej?

• W jaki sposób pozycjonować szkoły wyższe na rynku usług edukacyjnych?

• Jak wdrożyć i stosować zintegrowaną komunikację marketingową i szerzej zintegrowany marketing?

• Jak wykorzystywać niestandardowe media i działania umożliwiające zbudowanie trwałych przewag konkurencyjnych?

• Jaka jest przyszłość marketingu w szkołach wyższych?

Te i inne pytania są inspiracją do poszukiwania nowych pomysłów, rozwiązań i umiejętności, które umożliwią uczelniom sprostanie wymaganiom konkurencyjnego rynku.

Książka nie daje pełnej odpowiedzi na wszystkie pytania, jednakże inspiruje do przemyśleń, pobudza do dalszej dyskusji i zachęca do podjęcia działań umożliwiających wykorzystanie rozwiązań wypływających z zachodzących na naszych oczach przemianach w orientacji marketingowej szkół wyższych.

Autor

ISBN

978-83-7205-299-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MARKETING W SZKOLE WYŻSZEJ PRZEMIANY W ORIENT.MARKETINGOWEJ”