MOBILE WEB DEVELOPMENT SMASHING MAGAZINE

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś…

49.00

Na stanie

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To właśnie… Fioletowa Krowa.

Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Apple, Nokia, Yahoo!, Bloomberg, IKEA, Amazon.com, Google, HBO czy Ducati rozwijają się w błyskawicznym tempie, pozostawiając w tyle znane i tradycyjnie silne marki? Znajdź w swojej branży jakiś kruczek, którego nikt jeszcze nie odkrył. Skoncentruj marketing na najważniejszych klientach i docieraj do nowych, atrakcyjnych nisz rynkowych. Wraz z autorem tej książki spójrz prawdzie w oczy: lista marketingowych "P", z której korzystano przez dekady, już nie wystarcza. Prawdziwy sukces rynkowy odniosą tylko produkty fenomenalne, przewrotne i fascynujące. I nie chodzi bynajmniej o marketingową broszkę, którą w ostatniej chwili można przypiąć do produktu lub usługi.

Fioletowa Krowa to cecha wrodzona — albo jest albo jej nie ma. W książce znajdziesz przykłady, wskazówki i informacje, z pomocą których łatwiej będzie Ci wyhodować Fioletową Krowę:

    * ABC niezwykłego produktu,
    * krzywa rozpowszechniania nowej idei,
    * krótka historia reklamy,
    * problem nieskutecznej reklamy masowej,
    * tajemnice sukcesu niezwykłych firm i produktów.

Ta książka to manifest skierowany do marketerów, którzy chcą kreować produkty i usługi warte wprowadzenia na rynek.

Spis treści:
Kilka słów o Autorze (11)
Jeszcze jedno P (13)
Nowe P (14)
Ważne słowa i śmiałe twierdzenia (15)
Krótkie dzieje reklamy (17)
Najlepszy wynalazek od czasu krojonego chleba (18)
Czy dostrzegłeś oznaki rewolucji? (18)
Dlaczego potrzebujesz Fioletowej Krowy (22)
Schyłek kompleksu telewizyjno-przemysłowego (28)
Co się zmieniło? (35)
Przykład Volkswagena Beetle (35)
Co jest skuteczne? (37)
Dlaczego "The Wall Street Journal" tak mnie irytuje (38)
Świadomość to nie wszystko (41)
Dla chcącego nic trudnego (42)
Studium przypadku: do góry? (43)
Studium przypadku: strategia Tide (45)
Jak się przebić (46)
Popularne idee wygrywają (51)
Kosmiczne nieporozumienie (53)
Kto zamienia się w słuch? (55)
Oszuści? (58)
Kogo to obchodzi? (60)
Nie wszyscy klienci są tacy sami (62)
Prawo dużych liczb (63)
Studium przypadku: Chip Conley (66)
Problem Krowy (67)
Podążanie śladem lidera (74)
Studium przypadku: krzesło Aeron (77)
Prognozy, zyski i Fioletowa Krowa (79)
Studium przypadku: najlepsza piekarnia na świecie (83)
Pomiary efektywności (84)
Studium przypadku: Logitech (86)
Kto zwycięża w świecie Fioletowej Krowy (87)
Studium przypadku: nowy gatunek kiwi (88)
Korzyści z "hodowli" Fioletowej Krowy (90)
Studium przypadku: włoski rzeźnik (93)
Wall Street i Krowa (94)
Przeciwieństwo słowa "niezwykły" (95)
Perła w butelce (96)
Paradoks parodii (97)
Osiemdziesiąt albumów Pearl Jam (98)
Studium przypadku: Curad (100)
Nic na siłę (101)
Studium przypadku: poczta amerykańska (103)
W poszukiwaniu otaku (105)
Jak firma Dutch Boy wstrząsnęła branżą farb (107)
Studium przypadku: Krispy Kreme (109)
Proces i plan (111)
Potęga sloganu (113)
Studium przypadku: Häagen-Dazs w Bronxville (114)
Sprzedawaj to, co kupują klienci (i o czym rozmawiają!) (116)
Problem kompromisu (118)
Studium przypadku: Motorola i Nokia (120)
Magiczny cykl Fioletowej Krowy (121)
Na czym polega rola współczesnego marketera? (123)
Już nie marketerzy: teraz jesteśmy projektantami (125)
Na czym zna się Howard? (126)
Czy "niezwykły" oznacza "oburzający"? (131)
Studium przypadku: McDonald’s we Francji (132)
A co z zakładem przemysłowym? (133)
Problem niskich cen (135)
Studium przypadku: co powinien zrobić Hallmark.com? (137)
Kiedy Krowa szuka pracy (140)
Studium przypadku: Tracey – specjalistka PR (142)
Studium przypadku: Robyn Waters wie, co robi (143)
Studium przypadku: tak popularny, że nikt go już nie odwiedza (144)
Czy mówimy o pasji? (148)
Czyste fakty (151)
Burza mózgów (153)
Sól nie jest nudna – osiem przykazań hodowcy Fioletowej Krowy (172)
Skorowidz (177)
A co na to Orwell? (181)

Autor

ISBN

978-83-246-7098-7

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MOBILE WEB DEVELOPMENT SMASHING MAGAZINE”