NEGOCJACJE JAKO FORMA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy…

39.90

Na stanie

Książka jest podręcznikiem dla studentów w przystępny sposób przedstawiającym zagadnienia związane z negocjacjami – dziedziną wiedzy, którą zajmują się zarówno naukowcy, jak i praktycy.

Intencją autorki jest przekazanie Czytelnikowi najważniejszych zasad i wyjaśnienie mechanizmów, dzięki którym będzie mógł doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne i bardziej skutecznie realizować się w pracy zawodowej.

W warunkach rosnącej konkurencji rynkowej i globalizacji umiejętności negocjacyjne mają równie istotne znaczenie co wiedza ekonomiczna. Są przydatne w różnych sytuacjach zawodowych, społecznych czy politycznych.

Podręcznik przybliża specyfikę negocjacji międzynarodowych z uwzględnieniem różnic kulturowych, problematykę organizacji przyjęć biznesowych, savoir-vivre’u oraz znaczenie dress codu w negocjacjach.

Autor

ISBN

978-83-7205-300-8

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „NEGOCJACJE JAKO FORMA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ”