OCHRONA OSÓB I MIENIA

Publikacja jest próbą krytycznego spojrzenia na sferę usług ochrony, zmuszenia do refleksji nad własną wiedzą na jej temat. Autorzy kierują ją do osób, które z różnych przyczyn same muszą zadbać o swoje bezpieczeństwo: podpowiadają im, jakie stosować działania profilaktyczne, jakie zabezpieczenia mechaniczne i elektroniczne, jak te środki integrować, aby podejmowane działania maksymalnie ograniczyły ryzyko napadu czy włamania. Ta wiedza pozwoli im także orientować się, jak wynajęta firma powinna to czynić, nie zawierzać jej bezgranicznie, a wręcz przeciwnie – kontrolować jej działanie, aby nie płacić za iluzję ochrony. Drugą grupą odbiorców są osoby profesjonalnie związane z szeroko rozumianym bezpieczeństwem: właściciele firm ochrony, ich pracownicy, studenci i uczniowie branżowych uczelni i ośrodków szkolenia. Oni powinni mieć wiedzę nie tylko związaną z ich specjalnością, ale także umieć patrzeć na problematykę bezpieczeństwa kompleksowo, integrować systemy ochrony, doradzić klientowi. Tego oczekują nie tylko klienci firm ochrony, tego wymaga zwykła przyzwoitość w tak specyficznym zawodzie, tego wymaga etos zawodu.

46.95

Na stanie

Publikacja jest próbą krytycznego spojrzenia na sferę usług ochrony, zmuszenia do refleksji nad własną wiedzą na jej temat. Autorzy kierują ją do osób, które z różnych przyczyn same muszą zadbać o swoje bezpieczeństwo: podpowiadają im, jakie stosować działania profilaktyczne, jakie zabezpieczenia mechaniczne i elektroniczne, jak te środki integrować, aby podejmowane działania maksymalnie ograniczyły ryzyko napadu czy włamania. Ta wiedza pozwoli im także orientować się, jak wynajęta firma powinna to czynić, nie zawierzać jej bezgranicznie, a wręcz przeciwnie – kontrolować jej działanie, aby nie płacić za iluzję ochrony. Drugą grupą odbiorców są osoby profesjonalnie związane z szeroko rozumianym bezpieczeństwem: właściciele firm ochrony, ich pracownicy, studenci i uczniowie branżowych uczelni i ośrodków szkolenia. Oni powinni mieć wiedzę nie tylko związaną z ich specjalnością, ale także umieć patrzeć na problematykę bezpieczeństwa kompleksowo, integrować systemy ochrony, doradzić klientowi. Tego oczekują nie tylko klienci firm ochrony, tego wymaga zwykła przyzwoitość w tak specyficznym zawodzie, tego wymaga etos zawodu.

Autor

ISBN

978-83-7798-091-0

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „OCHRONA OSÓB I MIENIA”