W pracy dokonano analizy i opisu przestrzeni edukacyjnej, w jakiej rozwija się i uczy dziecko w okresie późnego dzieciństwa. Głównymi kreatorami tej przestrzeni są rodzina i szkoła. Wyniki przeprowadzonych badań pokazują jednak, że podmioty te nie tworzą spójnego, zintegrowanego środowiska, a jakość ich wzajemnych relacji jest niezadowalająca z punktu widzenia optymalizacji rozwoju dzieci.
ODKRYWANIE ŚWIATA O aktywności poznawczej dziecka w przestrzeni edukacyjnej środowiska
BASIŃSKA A.
Nauki humanistyczne, Tania książka7.00zł
Na stanie
Autor | |
---|---|
Liczba stron |
Napisz pierwszą opinię o „ODKRYWANIE ŚWIATA O aktywności poznawczej dziecka w przestrzeni edukacyjnej środowiska” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
- Promocja!
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (86)
- Architektura i urbanistyka (273)
- Automatyka i robotyka (47)
- Beletrystyka (12)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (17)
- Bhp i ergonomia (43)
- Budowa i eksploat.maszyn (195)
- Budownictwo (255)
- Chemia i fizyka (35)
- Ekonomia (28)
- Elektronika i elektrotechnika (230)
- Finanse i rachunkowość (13)
- Hobby (10)
- Informatyka (734)
- Inne (290)
- Inżynieria biomedyczna (28)
- Inżynieria materiałowa (39)
- Języki obce (32)
- Kalkulatory (1)
- Literatura popularno-naukowa (90)
- Logistyka i transport (93)
- Lotnictwo (19)
- Marketing (29)
- Matematyka i statystyka (99)
- Mechanika (143)
- Miernictwo (7)
- Nauki humanistyczne (77)
- Nowości (80)
- Ochrona i inżynieria środowiska (144)
- Prawo (7)
- Przemysł spożywczy (1)
- Sztuka (31)
- Tania książka (73)
- Zarządzanie (193)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.