PODSTAWY MARKETINGU KOMPENDIUM, TESTY,ZADANIA,ANALIZA PRZYPADKÓW

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi…

39.90

Na stanie

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.

Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji. Jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma – wymagająca aktywności ze strony czytelników – sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.

Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw – i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy.

Zespół autorski tworzą pracownicy Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentującym nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców

Spis treści(główne rozdziały):

Wstęp
1. Eulalia Skawińska – Teoretyczne podstawy marketingu
2. Eulalia Skawińska – Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej
3. Barbara Bielicka – Konsument i jego zachowanie na rynku
4. Marek Szczepański – Marketingowy system informacyjny
5. Krzysztof Andruszkiewicz – Badania marketingowe
6. Rafał Drewniak – Produkt i proces jego rozwoju
7. Elżbieta Szczepańska – Cena i sposoby jej ustalania
8. Karolina Gotowała – Dystrybucja
9. Alicja Malewicz-Pełczyńska – Komunikacja marketingowa
10. Marek Szczepański – Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Autor

ISBN

978-83-7205-223-9

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PODSTAWY MARKETINGU KOMPENDIUM, TESTY,ZADANIA,ANALIZA PRZYPADKÓW”