PODSTAWY TEORII EKONOMII (MIKRO- I MAKROEKONOMII)

36.24

Na stanie

Niniejszy podręcznik powstał jako rezultat procesu dydaktycznego dla studentów specjalności zarządzanie i marketing. Dla jego treści znaczenie miał zarówno wieloletni udział autora w dydaktyce, jak i w pracach badawczych nad problematyką gospodarki rynkowej (kapitalistycznej). Prezentuje on podstawowe treści teorii ekonomii w układzie przyjętym w obecnej dydaktyce tego przedmiotu w naszym kraju. Całość wykładu poprzedzona jest obszernym rozdziałem metodologicznym. W partiach poświęconych mikroekonomii główny akcent położono na problemy funkcjonowania takich podstawowych podmiotów gospodarowania, jak gospodarstwo domowe i przedsiębiorstwo. W rozdziałach traktujących o problematyce makroekonomicznej zwrócono szczególną uwagę na zagadnienia procesów wzrostu gospodarczego i koniunktury oraz machanizmy współczesnego interwencjonizmu. Cechą podręcznika jest obszerne omówienie problemów „gospodarki otwartej”, a więc podstawowych zagadnień współczesnych międzynarodowych stosunków ekonomicznych.

Autor

ISBN

978-83-7174-396-3

Liczba stron

Wydawca

Recenzje

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PODSTAWY TEORII EKONOMII (MIKRO- I MAKROEKONOMII)”