TAJNIKI KONWERSJI

35.91

Na stanie

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie (9)

Jak opanować Tajniki Konwersji (15)

CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE

Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25)

  • Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25)
  • Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32)
  • Strony docelowe są na topie (37)
  • Mentalność marketingu mikrofalówki (39)
  • Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45)

Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49)

  • Nagłówek (50)
  • Narracja trzymająca w napięciu (51)
  • Mniej znaków w linijce na początku (52)
  • Wyróżniona grafika (53)
  • Idealne 1500+ słów (53)
  • Przynęty do udostępniania (54)
  • Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55)

Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57)

  • Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58)
  • Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63)
  • Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66)

Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów „gotowych do zakupu” (71)

  • Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73)
  • Grupy na Facebooku (81)
  • Strony na Facebooku (84)
  • Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89)
  • Idealny lejek reklamy na Facebooku (95)
  • Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103)

Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109)

  • Marketing e-mailowy (111)
  • Retargeting (112)
  • Bycie kuratorem (115)
  • YouTube (116)
  • Twitter (120)
  • Instagram (123)
  • Gościnne blogowanie (124)
  • Podcast (126)
  • Webinarium (127)

CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI

Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135)

  • Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137)
  • Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139)
  • SMS > E-mail (142)
  • E-maile, które działają (143)

Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147)

  • Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151)
  • Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157)

CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY

Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161)

  • Dwuetapowe „śledzenie” leada poprzedzające rozmowę (163)

Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175)

  • Technika sięgania głębiej (177)

Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183)

Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185)

Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia „Tak” (189)

  • Sprzedaż 20/20/20 (190)

Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki „Cechy, Korzyści i Potwierdzenia”, oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195)

  • Zawsze myśl o finalizacji (198)

Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201)

Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203)

  • Krok 1. Finalizacja próbna (203)
  • Krok 2. Finalizacja ostateczna (204)

Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi „Nie” (207)

  • Pytania o zakup kontra odmowa (207)
  • Technika POF (208)

Rozdział 17. Powiedział „Tak”! Co robić dalej? (215)

Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219)

Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223)

  • Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225)
  • Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230)
  • Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232)
  • Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234)
  • Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)

Przypisy końcowe (239)

Autor

ISBN

978-83-283-3392-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „TAJNIKI KONWERSJI”