TWORZENIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW

59.00

Na stanie

Spis treści

01. Zaczynamy (6)
Ta książka jest przewodnikiem po świecie klientocentryczności i doświadczenia klienta. Będzie poruszać wiele różnych zagadnień, abyś mógł zrozumieć szeroki kontekst i móc samodzielnie pogłębiać to, co Cię zainteresuje.

02. Skąd się wzięły współczesne firmy (20)
Firmy powstawały po to, aby bezwzględnie i w optymalny sposób wyciągać pieniądze z kieszeni klientów. Trzeba zrozumieć, co je ukształtowało, jeśli chce się je zmienić.

03. W poszukiwaniu nowych sposobów pracy (34)
Od ponad pięćdziesięciu lat powstają ruchy i koncepcje pracy stawiające klienta w centrum. Warto zobaczyć, skąd się wzięły i po co powstały, zanim zaczniemy je stosować.

04. Krótka historia CX (54)
Idea zrozumienia potrzeb klienta dojrzewała od lat. Powstało wiele narzędzi i teorii, które ukształtowały to, co nazywamy dziś praktyką CX. Warto je poznać – ta praktyka ciągle się rozwija i zmienia.

05. Czym jest doświadczenie klienta (68)
Skupmy się na tym, co klient czuje, myśli i robi w wyniku kontaktu z naszą firmą. Ma to wpływ na wyniki naszej organizacji.

06. Podstawowe pojęcia CX (80)
To rozdział o personach, podróży klienta, punktach styku i innych pojęciach, które umożliwiają nam pracę polepszającą doświadczenie klienta.

07. Zrozumieć klienta (96)
Stąd dowiesz się, że badania służą zrozumieniu potrzeb i emocji klienta, a mierzenie służy znalezieniu związku pomiędzy tym, co dzieje się w firmie, a tym, co czuje klient.

08. Zarządzanie doświadczeniem klientów (132)
Wszystko to, co robimy w firmie, wpływa na doświadczenia klientów, a te wpływają na ich decyzje, których skutki widać w wynikach firmy. Doświadczeniami trzeba zarządzać.

09. Projektowanie doświadczeń (164)
Ten rozdział opowiada o tym, że doświadczenia mogą być projektowane, i oferuje narzędzia pozwalające na świadome planowanie tego, co klient ma czuć w kontaktach z naszą firmą.

10. Dostarczanie doświadczeń (200)
Doświadczenia klienta należy brać pod uwagę w budowaniu rozwiązań, z których będą korzystać klienci lub obsługujący ich pracownicy.

11. Co dalej? (230)
Tu się pożegnamy, ale na koniec dostaniesz wiele otuchy oraz historię powstania tej książki.

Autor

ISBN

978-83-283-6695-4

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „TWORZENIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW”