WDROŻENIE OFFICE 365 W MAŁEJ ORGANIZACJI KROK PO KROKU

35.91

Na stanie

SPIS TREŚCI

Wstęp 9

Rozdział 1. Planowanie 19

Rozdział 2. Konfiguracja dzierżawy 21

  • Utworzenie dzierżawy pakietu Office 365 21
  • Dodawanie własnej domeny 26
  • Konfiguracja usługi DNS 27

Rozdział 3. Zarządzanie użytkownikami Office 365 31

  • Tworzenie kont użytkowników 31
  • Przypisywanie licencji do użytkowników 35
  • Zarządzanie zasadami haseł 37
    • Tworzenie grup 37
  • Konfigurowanie administratorów usług 42
    • Dodawanie pracownika jako administratora 42
    • Dodawanie osoby spoza firmy jako administratora 42

Rozdział 4. Planowanie i konfigurowanie pakietu Office 365 45

  • Przygotowanie zasobu instalacyjnego 47
  • Przygotowanie wdrożenia 55

Rozdział 5. Planowanie i konfigurowanie usługi Exchange Online 59

  • Omówienie przepływu poczty e-mail w usłudze Office 365 60
    • Odbieranie wiadomości e-mail 60
    • Wysyłanie wiadomości e-mail 61
    • Aplikacje lokalne 61
    • Organizacje partnerskie 62
    • Integracja z lokalnym programem Exchange Server 62
  • Administrowanie usługą Exchange Online 63
  • Administrowanie i synchronizacja katalogów 63
    • Program Windows PowerShell do administrowania 63
    • Omówienie ról administratora 64
    • Omówienie ról użytkowników 65
    • Delegowanie uprawnień i ról 66
  • Administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online 67
    • Zarządzanie skrzynkami pocztowymi usługi Exchange Online 67
    • Zarządzanie właściwościami skrzynki pocztowej przy użyciu centrum administracyjnego programu Exchange 68
    • Konfigurowanie adresów e-mail 69
    • Przypisanie adresu e-mail w usłudze Exchange Online 69
    • Konfigurowanie adresów e-mail za pomocą centrum administracyjnego programu Exchange 70
  • Konfigurowanie zasobów 70
    • Tworzenie nowej skrzynki pocztowej pokoju 71
    • Tworzenie nowej skrzynki pocztowej sprzętu 72
    • Konfigurowanie udostępnionych skrzynek pocztowych 73
    • Delegowanie dostępu do skrzynek pocztowych 74
  • Konfigurowanie użytkowników poczty 76
  • Konfigurowanie kontaktów i zarządzanie nimi 77
    • Import kontaktów 79
  • Administrowanie zasadami dostępu klientów w usłudze Exchange Online 80
  • Konfigurowanie zasad dla aplikacji Outlook w sieci Web 80
    • Funkcje 81
    • Dostęp do plików 81
    • Dostęp w trybie offline 82
    • Komputery publiczne i prywatne 83
  • Konfigurowanie dostępu dla urządzeń przenośnych 83
  • Konfigurowanie zasad skrzynek pocztowych dla urządzeń przenośnych 85
    • Wdrażanie zasad skrzynek pocztowych dla urządzeń przenośnych 86

Rozdział 6. Planowanie i konfigurowanie usługi SharePoint Online 89

  • Limity oprogramowania usługi SharePoint Online 92
  • Konfigurowanie ustawień usługi SharePoint Online 93
    • Pokaż lub ukryj opcje 93
    • Zarządzanie magazynem zbioru witryn 93
    • Środowisko usługi OneDrive dla Firm 94
    • Środowisko Listy i biblioteki programu SharePoint 94
    • Środowisko Centrum administracyjne 94
    • Office Graph 94
    • Usługa przesyłania strumieniowego wideo 95
    • Strony witryny 95
    • Ustawienia wersji globalnej 95
    • Zarządzanie prawami do informacji (IRM) 95
    • Tworzenie witryny 95
    • Tworzenie podwitryn 96
    • Połączenia z witryn do grup usługi Office 365 96
    • Skrypt niestandardowy 96
    • Funkcje podglądu 96
    • Połączone usługi 97
    • Dostęp do aplikacji 97
    • Powiadomienia push na urządzenia mobilne – usługa OneDrive dla Firm 97
    • Powiadomienia typu push na urządzenia mobilne – SharePoint 97
    • Komentarze na stronach witryny 97
  • Konfigurowanie profilów użytkowników usługi SharePoint Online 98
    • Osoby 98
    • Organizacja 99
    • Ustawienia mojej witryny 99
  • Dodawanie aplikacji usługi SharePoint Online 100
  • Administrowanie zbiorami witryn usługi SharePoint Online 102
    • Domyślne zbiory witryn 102
  • Tworzenie, usuwanie i przywracanie zbiorów witryn 106
    • Tworzenie zbiorów witryn 106
    • Usuwanie zbiorów witryn 107
    • Przywracanie usuniętych zbiorów witryn 108
  • Konfigurowanie zbiorów witryn 109
    • Wyświetlanie właściwości zbioru witryn 109
    • Dodawanie lub usuwanie administratorów zbioru witryn 110
    • Udostępnianie zbiorów witryn 111
    • Zarządzanie przydziałem zasobów serwera dla zbioru witryn 111
  • Administrowanie użytkownikami zewnętrznymi w usłudze SharePoint Online 112
    • Konfigurowanie udostępniania użytkowników zewnętrznych 113
  • Udostępnianie dokumentów i inspekcja dostępu współdzielonego 116
    • Udostępnianie zawartości uwierzytelnionym użytkownikom zewnętrznym 116
    • Udostępnianie poszczególnych dokumentów za pomocą zaproszeń lub anonimowych linków gości 118
    • Inspekcja udostępnionego dostępu do witryn i dokumentów 119
    • Inspekcja w Centrum zabezpieczeń i zgodności usługi Microsoft 365 120
  • Usuwanie udostępniania użytkowników zewnętrznych 120
    • Usuwanie uprawnień użytkowników zewnętrznych 121
    • Odwoływanie zaproszeń 121
    • Wyłączanie anonimowych linków gości 121
    • Wyłączanie udostępniania użytkowników zewnętrznych 122

Rozdział 7. Konfigurowanie usługi OneDrive 123

  • Udostępnianie dokumentów przy użyciu usługi OneDrive dla Firm 124
    • Wyświetlanie dokumentów udostępnionych Ci przez inne osoby 125
    • Zatrzymywanie udostępniania dokumentu 126
    • Udostępnianie dokumentu przez ograniczony czas 126
  • Konfiguracja i synchronizacja klienta synchronizacji usługi OneDrive dla Firm 126
  • Nowy klient synchronizacji usługi OneDrive dla Firm (OneDrive.exe) 128
    • Obsługiwane systemy operacyjne 128
    • Bieżące ograniczenia 128
  • Znajdowanie wersji klienta synchronizacji usługi OneDrive dla Firm zainstalowanej w systemie 129
  • Centrum administracyjne usługi OneDrive dla Firm 130
  • Migrowanie plików do usługi OneDrive dla Firm 132
    • Analizowanie danych 132
    • Migrowanie danych 133
    • Rozwiązywanie problemów z migracją 133
    • Zarządzanie zawartością w usłudze OneDrive dla Firm 134
    • Rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online 135
    • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami dzierżawy usługi SharePoint Online 135
    • Rozwiązywanie problemów z dostępem użytkowników zewnętrznych 137
    • Rozwiązywanie problemów z ustawieniami zbioru witryn usługi SharePoint Online 138
    • Rozwiązywanie problemów z usługą OneDrive dla Firm 138
    • Rozwiązywanie problemów z synchronizacją usługi OneDrive dla Firm 139
    • Rozwiązywanie problemów z klientem synchronizacji usługi OneDrive dla Firm 140

Rozdział 8. Konfigurowanie usługi Microsoft Teams 141

  • Ustawienia całej dzierżawy usługi Office 365 141
    • Ogólne 142
    • Integracja z pocztą e-mail 142
    • Aplikacje 143
    • Niestandardowa pamięć masowa w chmurze 143
    • Ustawienia według typu użytkownika/licencji 143
    • Jak usługa Teams korzysta z grup usługi Office 365 146
    • Członkostwo w grupie 146
    • Zarządzanie zespołami i kanałami 147
    • Członkostwo w zespole 147
    • Role zespołowe 148
    • Ustawienia zespołu 148
    • Kanały 148
    • Najważniejsze wskazówki dotyczące organizowania zespołów 148
    • Kanał Ogólny 149
    • Zarządzanie dostępem użytkowników do zespołów 149
    • Dostęp dla gości 150
    • Aplikacje klienckie zespołów 151
    • Klient sieci Web 151
    • Klienci stacjonarni 151
    • Klienci mobilni 152
    • Zarządzanie aktualizacjami klienta 152
Autor

ISBN

978-83-283-6766-1

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „WDROŻENIE OFFICE 365 W MAŁEJ ORGANIZACJI KROK PO KROKU”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *