WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE T.3 KONCEPCJE METODY I INSTRUMENTY ,

, ,

48.00

Na stanie

Spis treści

Wstęp / 7

Aleksander Kuś
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIE KREOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA / 9

Angelika Pańka
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z WDROŻENIA ZARZĄDZANIA PROCESAMI W JEDNOSTKACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ / 27

Anita Kuźnik
METODY BADAŃ W PROCESIE ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ INFORMACYJNĄ BIBLIOTEK NAUKOWYCH / 41

Aurelia Bajerska
KONCEPCJA SEZONÓW KADENCJI PREZESA ZARZĄDU / 53

Agnieszka Wiśniewska
SPOŁECZNY KONTEKST TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTA W SYSTEMIE ŻYWNOŚCIOWYM / 63

Beata Grabowska
POSTRZEGANIE BEZ UPRZEDZEŃ. PERSPEKTYWA ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ / 75

Daria Smarżewska
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE LOJALNOŚĆ PRACOWNIKÓW / 89

Joanna Stoińska
DIVERSITY CZYLI ZRÓŻNICOWANIE ZESPOŁÓW – WYZWANIE ZARZĄDZANIA XXI WIEKU / 103

Katarzyna Stefaniuk
BUDOWANIE ZESPOŁÓW PRODUKCYJNYCH / 115

Agnieszka Knap-Stefaniuk
STRES JAKO WAŻNY ELEMENT PRACY MENEDŻERÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYKULTUROWYM / 127

Marta Czupryńska-Kociszewska
ZASTOSOWANIE MODELI PREDYKCJI UPADŁOŚCI DO OCENY STABILNOŚCI ORGANIZATORÓW TURYSTYKI – ROZWAŻANIA TEORETYCZNE W KONTEKŚCIE PLANOWANEGO PROCESU BADAWCZEGO / 139

Natalia Dernowska
PROFIL KOMPETENCYJNY HR BUSINESS PARTNERA / 149

Natalia Wawrzynkiewicz
INTERNETOWA DYSOCJACJA A INTENCJA ZAKUPOWA KONSUMENTÓW / 159

Norbert Arszułowicz
PROBLEMATYKA KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO I JEGO POMIAR ZA POMOCĄ METODY CIV NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW Z BRANŻY PALIWOWEJ / 169

Piotr Wiśniewski
STOSOWANIE MODELI EKSPERCKICH W BADANIU PRZEDSIĘBIORSTW / 181

Roma Sośnicka
LEAN MANAGEMENT: KORZYŚCI I BARIERY ZASTOSOWANIA W USŁUGACH / 189

Weronika Przybylska
KREOWANIE MARKI PRACODAWCY W INTERNECIE W KONTEKŚCIE PRZEMIAN POKOLENIOWYCH / 199

Zuzanna Sikorska
PRAKTYKI ZAKUPOWE Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI ELEKTRONICZNYCH / 149

Mariusz Kmiecik
PRZEDSIĘBIORSTWO 3PL JAKO OGNIWO WYKONUJĄCE PROGNOZY W SIECI DYSTRYBUCJI / 225

Agnieszka Kuś
KRAJOWY SYSTEM INNOWACJI A POTRZEBY INNOWACYJNE SEKTORA MSP W POLSCE / 237

Autor

, ,

ISBN

978-83-231-4336-9

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE T.3 KONCEPCJE METODY I INSTRUMENTY”