ZAWÓD HANDLOWIEC SKUTECZNA SPRZEDAŻ BEZ MANIPULACJI

54.90

Na stanie

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

PIS TREŚCI

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU – CODZIENNA PRACA HANDLOWCA

Rozdział 1. Pierwszy kontakt z klientem – “zimny telefon” (15)

Rozdział 2. Schemat wizyty handlowej – konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (21)

  • 2.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (22)
  • 2.2. Otwarcie spotkania – więcej szans, niż to się wydaje (31)
  • 2.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (37)
  • 2.4. Prezentacja oferty (49)
  • Zastrzeżenia – pokonać czy zrozumieć? (69)
  • 2.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (75)
  • 2.6. Działania po wizycie handlowej (86)

Rozdział 3. Negocjacje dla handlowców (91)

  • 3.1. Dwa rodzaje negocjacji – dwa odmienne światy (91)
  • 3.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (98)
  • 3.3. Style negocjowania (109)
  • 3.4. Emocje w negocjacjach (115)
  • 3.5. Komunikacja w negocjacjach (125)
  • 3.6. Przygotowanie do negocjacji (130)
  • 3.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (148)
  • 3.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (154)

Rozdział 4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum – wystąpienia publiczne (173)

  • 4.1. Przygotowanie do prezentacji (175)
  • 4.2. Jak ustalać treść wystąpienia (176)
  • 4.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (178)
  • 4.4. Prezenter – najważniejszy element (189)

Rozdział 5. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (199)

  • 5.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (199)
  • 5.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie – marketingowa koncepcja produktu (200)
  • 5.3. Opisujmy produkt językiem klienta (204)

Rozdział 6. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę – czas, cele, priorytety (209)

  • 6.1. Matryca zarządzania czasem (211)
  • 6.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (213)
  • 6.3. Priorytety zadań (215)
  • 6.4. Pożeracze czasu – jak sobie z nimi radzić? (218)
  • 6.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (225)
  • 6.6. Delegowanie zadań (229)

CZĘŚĆ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIĘKSZANIU SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA

Rozdział 7. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (235)

  • 7.1. Czego klient nie lubi (236)
  • 7.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (240)
  • 7.3. Typologia zachowań klienta (246)
  • 7.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (248)
  • 7.5. Trudne sytuacje jako szansa (252)

Rozdział 8. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (257)

  • 8.1. Czym naprawdę jest asertywność? (258)
  • 8.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (261)
  • 8.3. Jakie są warunki asertywności? (262)
  • 8.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (263)
  • 8.5. Idee irracjonalne (266)
  • 8.6. Dialog wewnętrzny (270)
  • 8.7. Techniki wspomagające asertywność (271)
  • 8.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (274)

Rozdział 9. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (277)

Rozdział 10. Wypalenie zawodowe – jak przedstawiciel może go uniknąć? (289)

  • 10.1. Po czym poznamy wypalenie? (289)
  • 10.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (292)
  • 10.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (302)

Rozdział 11. Jak rozwiązywać konflikty (323)

  • 11.1. Czym jest konflikt? (323)
  • 11.2. Przyczyny konfliktów (326)
  • 11.3. Rodzaje konfliktów (332)
  • 11.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (332)
  • 11.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (336)
  • 11.6. Jak rozwiązywać konflikty (341)
  • 11.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (347)

Rozdział 12. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (349)

Autor

ISBN

978-83-283-4345-0

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „ZAWÓD HANDLOWIEC SKUTECZNA SPRZEDAŻ BEZ MANIPULACJI”