SPIS TREŚCI
- PODZIĘKOWANIA (7)
CZĘŚĆ I. W CO GRAJĄ LUDZIE W PRACY
- Rozdział 1. HOMO ACTOR, czyli co wynika z tego, że ludzie grają w pracy i życiu (11)
- Rozdział 2. STORYTELLING: podróż i bohaterowie, czyli inspiracje do stworzenia „Atlasu gier (nie tylko) korporacyjnych” (33)
- Rozdział 3. TŁO BIZNESOWE, czyli powody, by rozmawiać dziś o zespołach i ich liderach (39)
- Rozdział 4. WYGRANA 4.0, czyli jasna strona zarządzania (51)
- Rozdział 5. PRZEGRANA 0:4, czyli ciemna strona zarządzania (63)
- Rozdział 6. ZESPÓŁ 4.0 – jego siła, wartość i wpływ (73)
CZĘŚĆ II. ATLAS GIER (NIE TYLKO) KORPORACYJNYCH
- Mapa krain (84)
- Gra Folwark (87)
- Gra Policjanci i złodzieje (101)
- Gra Władca marionetek (113)
- Gra Trójkąt dramatyczny (127)
- Gra Dożywocie (141)
- Gra Mordor (155)
- Gra Z taczką czy na taczce (169)
- Gra Małpi wybieg (181)
- Gra Transformersi (195)
- Gra Turkusowy ogród (207)
- Gra Rząd wartości (219)
- Gra Społeczność Na’vi (231)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.