SPIS TREŚCI
WYKAZ WAŻNIEJSZYCH OZNACZEŃ
1. WSTĘP
2. ROZPOZNANIE STANU WIEDZY
2.1. Definicja pojęcia zwrotności
2.2. Graniczne wartości możliwych do osiągnięcia parametrów skrętu pojazdu – analiza uproszczona
2.3. Przykładowe wyniki badań teoretycznych i eksperymentalnych zaczerpniętych z literatury
2.4. Pojazdy kołowe i gąsienicowe – podobieństwa i różnice w zakresie zwrotności
2.5. Wnioski dotyczące możliwości zmniejszenia promienia skrętu pojazdu w przypadku pojazdów kołowych dwu – i wieloosiowych
3. WYNIKI WŁASNYCH BADAŃ RUCHU POJAZDÓW WYPOSAŻONYCH W UKŁADY ZWIĘKSZAJĄCE ZWROTNOŚĆ
4. OKREŚLENIE ZAKRESU PRACY
5. BUDOWA MODELU SYMULACYJNEGO
5.1. Model fizyczny
5.2. Model matematyczny
5.3. Realizacja programu symulacyjnego w środowisku Matlab
6. MODEL LINIOWY. ANALIZA QUASISTATYCZNA RUCHU PO OKRĘGU POJAZDU TRZYOSIOWEGO
6.1. Pojazd trzyosiowy „motocyklowy", w którym pominięto kąty bocznego znoszenia
6.2. Pojazd trzyosiowy „motocyklowy", w którym uwzględniono kąty bocznego znoszenia
7. BADANIA EKSPERYMENTALNE SŁUŻĄCE WERYFIKACJI MODELU SYMULACYJNEGO
8. WERYFIKACJA EKSPERYMENTALNA MODELU SYMULACYJNEGO RUCHU I DYNAMIKI TRZYOSIOWEGO POJAZDU KOŁOWEGO
8.1. Wyniki weryfikacji eksperymentalnej dla hamowania prostoliniowego (norma ISO 6597 [72])
8.2. Wyniki weryfikacji eksperymentalnej dla ruchu ustalonego po okręgu (norma ISO 4138 [71])
8.3. Wyniki weryfikacji eksperymentalnej dla manewru z wymuszeniem skokowym na kole kierownicy z liniowym okresem narastania (norma ISO 7401 [73])
9. OPIS MODELU POJAZDU DWUOSIOWEGO WYKORZYSTYWANEGO W BADANIACH ZWROTNOŚCI, KIEROWALNOŚCI I STATECZNOŚCI RUCHU
9.1. Model fizyczny
9.2. Obiekt badań
9.3. Weryfikacja eksperymentalna modelu symulacyjnego ruchu pojazdu w warunkach odpowiadających badaniom zwrotności pojazdów [102]
9.4. Przykładowe wyniki badań symulacyjnych. Określenie możliwości zwiększenia zwrotności pojazdu dwuosiowego
10. OKREŚLENIE MOŻLIWYCH METOD ZWIĘKSZENIA ZWROTNOŚCI TRZYOSIOWYCH POJAZDÓW KOŁOWYCH
11. BADANIA SYMULACYJNE WERYFIKUJĄCE PRZYJĘTE METODY ZWIĘKSZENIA ZWROTNOŚCI TRZYOSIOWYCH POJAZDÓW KOŁOWYCH
11.1. Wprowadzenie
11.2. Wyniki badań symulacyjnych
11.3. Zestawienie przypadków analizowanych w badaniach symulacyjnych
12. WERYFIKACJA EKSPERYMENTALNA WYBRANYCH METOD ZWIĘKSZENIA ZWROTNOŚCI POJAZDÓW
12.1. Obiekt badań
12.2. Zakres badań
12.3. Wyniki badań
12.4. Porównanie badań symulacyjnych z wynikami eksperymentalnymi
12.5. Wnioski dotyczące badań weryfikujących
13. BADANIA EKSPERYMENTALNE ZWROTNOŚCI POJAZDU CZTEROOSIOWEGO NA PODŁOŻU PODATNYM
13.1. Przebieg i warunki badań
14. MOŻLIWOŚĆ ZWIĘKSZENIA ZWROTNOŚCI POJAZDÓW KOŁOWYCH
15. WNIOSKI KOŃCOWE I OKREŚLENIE OBSZARU DALSZYCH MOŻLIWYCH BADAŃ
16. WYKAZ BIBLIOGRAFII
DODATEK 1. PRZEGLĄD PROMIENI SKRĘTU W POJAZDACH WOJSKOWYCH
DODATEK NR 2. SAMOCHÓD Z OKŁADKI – CIĘŻKI CIĄGNIK EWAKUACJI I RATOWNICTWA TECHNICZNEGO MAMUT
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.