Promocja!

MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA SZKI CE O WSPÓŁCZESNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Publikacja jest prezentacją różnorodnych zagadnień związanych z małą i średnią przedsiębiorczością. Kolejne rozdziały poświęcono problematyce demografii przedsiębiorstw, barierom rozwoju MSP w Polsce, związkom między małą i średnią przedsiębiorczością a kapitałem społecznym, gospodarce finansowej MSP…

Pierwotna cena wynosiła: 24.00zł.Aktualna cena wynosi: 4.00zł.

Na stanie

Publikacja jest prezentacją różnorodnych zagadnień związanych z małą i średnią przedsiębiorczością. Kolejne rozdziały poświęcono problematyce demografii przedsiębiorstw, barierom rozwoju MSP w Polsce, związkom między małą i średnią przedsiębiorczością a kapitałem społecznym, gospodarce finansowej MSP (finansowaniu powstawania przedsiębiorstw, rozwojowi tego sektora w Wielkiej Brytanii, konsekwencjom ekonomicznym podatku VAT), potencjałowi innowacyjnemu MSP, roli Internetu jako narzędzia promocji małych firm oraz związkom między jakością procesów wytwórczych a kompetencjami pracowników. Książka może być przydatna między innymi dla słuchaczy kursu ekonomika i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem oraz dla studentów przygotowujących prace dyplomowe i magisterskie z zakresu małej i średniej przedsiębiorczości

Autor

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA SZKI CE O WSPÓŁCZESNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *