SPIS TREŚCI
Od autora (5)
- Księga Adsów (5)
- Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
- Baza Wiedzy (9)
Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)
- 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
- 1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)
Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)
- 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
- 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
- 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
- 2.4. Czas i pieniądze – dwie waluty Facebooka (31)
- 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM – perspektywa od roku do trzech lat (34)
Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)
- 3.1. Strategia – komu to potrzebne (41)
- 3.2. Określenie typu odbiorcy – stworzenie persony (43)
- 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
- 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
- 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
- 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)
Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)
- 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
- 4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
- 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
- 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
- 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)
Rozdział 5. Zestaw reklam (129)
- 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
- 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
- 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
- 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
- 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
- 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
- 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
- 5.8. Budżet i harmonogram (164)
- 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)
Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)
- 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
- 6.2. Zatrzymanie uwagi – zasady projektowania grafiki SM (176)
- 6.3. Podtrzymanie uwagi – techniki copywriterskie (181)
- 6.4. Wywołanie akcji – projektowanie CTA (185)
- 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)
Rozdział 7. Bonusy (203)
- 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
- 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.