ZARZĄDZANIE WIEDZĄ MAŁEGO I ŚREDNIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH ORIENTACJI RYNKOWEJ

, ,

45.15

Na stanie

Zarządzanie wiedzą małego i średniego przedsiębiorstwa w warunkach orientacji rynkowej – zależności, modele i uwarunkowania organizacyjne.
MICHNA A. BRZOSTEK K. KMIECIAK R.

Celem monografii była odpowiedź na pytanie: jaką rolę odgrywa zarządzanie wiedzą i orientacja rynkowa w kształtowaniu efektywności funkcjonowania polskich małych i średnich przedsiębiorstw? W pracy omówiono takie zagadnienia jak: małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), orientacja rynkowa, efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw oraz zarządzanie wiedzą. Dokonano przeglądu modeli zarządzania wiedzą oraz poszczególnych procesów zarządzania wiedzą. Przeanalizowano wybrane badania empiryczne związku między zarządzanie wiedzą, orientacją rynkową a efektywnością funkcjonowania MŚP. Przeprowadzone badania pozwoliły na zaproponowanie autorskiego modelu integrującego zarządzanie wiedzą, orientację rynkową i efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Autor

, ,

ISBN

978-83-7880-656-1

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „ZARZĄDZANIE WIEDZĄ MAŁEGO I ŚREDNIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH ORIENTACJI RYNKOWEJ”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *