Promocja!

WZORNICTWO I EMOCJE

Pierwotna cena wynosiła: 58.90zł.Aktualna cena wynosi: 52.90zł.

Na stanie

Wzornictwo i emocje

Donald A. Norman, Dorota Skalska-Stefańska (tłum.)

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Autor

ISBN

978-83-213-4870-4

Liczba stron

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „WZORNICTWO I EMOCJE”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *