Promocja!

EVENTY JAK ZORGANIZOWAĆ NIEZAPOMNIANE WYDARZENIA FIRMOWE

Pierwotna cena wynosiła: 69.00zł.Aktualna cena wynosi: 62.10zł.

Na stanie

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Eventy firmowe – co to jest event i co może dać Twojej organizacji?

Nie tylko ciasto imieninowe. Definiujemy event
What’s in it for me: eventowe korzyści dla organizacji, kadry managerskiej, pracowników, otoczenia
Czy potrzebujesz eventów w swojej organizacji? Wypróbuj „gotowościometr”

Rozdział 2. Event a kultura organizacji – witaj w wyższej szkole jazdy

„Panie Areczku”, czyli kilka faktów o kulturze organizacji
„Pierdolnik na kółkach” i droga dwukierunkowa
„Krawiec tak kraje” – szyjemy event na miarę kulturowych możliwości

Rozdział 3. Skalpel proszę! Anatomia, typologia i 10 gotowych propozycji eventów

Z czego składa się event? Anatomia × 3 dla zaawansowanych
Mikrusy, onlajny, pilotaże – typologia eventów
Starter pack: 10 evento-gotowców dla Ciebie

Rozdział 4. Trudna sztuka wyboru – zmapuj potrzeby i stwórz firmowy kalendarz eventowy

Rozważnie i romantycznie, czyli mapujemy potrzeby eventowe organizacji
Eventownik – kalendarz z inspiracjami na każdy miesiąc
Krok po kroku. Tworzymy roczny eventowy kalendarz firmy

Rozdział 5. Gdy kości zostały rzucone. Planowanie, realizacja i ewaluacja eventów

Osiem pól do obsiania, czyli planowanie i organizacja eventu
Czas start! Realizacja eventu
Od Wpadki po Świętego Graala – ewaluacja eventów w praktyce

Rozdział 6. Od zaproszenia do podziękowań. Komunikowanie i promowanie eventu

Za kulisami – trzy poprzeczki procesu komunikowania
Projektowanie komunikacji i promocja eventu
Czarna skrzynka – komunikacyjne bolączki event managerów

Rozdział 7. Narzędziownik event managera

„Tymi ręcami” i aplikacjami – czyli wprowadzenie do narzędziownika
Sztuczna inteligencja (AI) w pracy event managera
Narzędzia, które warto mieć pod ręką

Rozdział 8. Kim on(a) jest? Praca i perspektywy zawodowe event managera

Specyfika pracy i perspektywy zawodowe event managera
„To coś”: charyzma w pracy event managera
Poza maskami? Autoprezentacja i wizerunek event managera

Zamiast bibliografii – książkowe polecajki

Załącznik – event canvas

Autor

ISBN

978-83-289-0531-3

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „EVENTY JAK ZORGANIZOWAĆ NIEZAPOMNIANE WYDARZENIA FIRMOWE”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *