SPIS TREŚCI
Od autora 5
Rozdział 1. Jak język C# komunikuje się z użytkownikiem? 9
- Informacje ogólne 9
- Obsługa sytuacji wyjątkowych 18
Rozdział 2. Instrukcje sterujące przebiegiem programu – instrukcje wyboru 23
- Instrukcje wyboru 23
- Instrukcja if … else 24
- Instrukcja switch … case 24
Rozdział 3. Instrukcje sterujące przebiegiem programu – instrukcje iteracyjne 35
- Instrukcje iteracyjne 35
- Pętla for 36
- Pętla do … while 37
- Pętla while 37
Rozdział 4. Tablice i kolekcje 69
- Tablice 69
- Kolekcje 69
- Tablice jednowymiarowe 70
- Tablice dwuwymiarowe 74
- Pętla foreach 90
- Działania na macierzach 97
- Łańcuchy tekstowe 105
- Konkatenacja 108
- Programowanie uogólnione i klasy generyczne 109
- Proste metody generyczne 110
- Proste klasy generyczne 111
- Listy generyczne 114
Rozdział 5. Elementy programowania obiektowego 117
- Informacje ogólne 117
- Klasy, pola, metody 118
- Rekurencja 129
- Klasa Osoba 134
- Dziedziczenie 136
Rozdział 6. Pliki tekstowe i pliki o dostępie swobodnym 141
- Informacje ogólne 141
- Pliki tekstowe 141
- Pliki o dostępie swobodnym 156
- Serializacja 157
Rozdział 7. Wprowadzenie do współbieżności 161
- Informacje ogólne 161
- Wprowadzenie do programowania równoległego 162
- Wielowątkowość 172
- Mój pierwszy wątek 172
- Praca z wątkami 176
- Priorytety wątków 181
- Klasa Task 183
- Moje pierwsze zadanie 184
- Praca z zadaniami 186
- Synchronizacja zadań 188
Rozdział 8. Podążając w kierunku funkcyjnego paradygmatu programowania 193
- Wstęp 193
- Co to jest paradygmat programowania? 194
- Czym jest programowanie funkcyjne? 195
- Funkcyjna natura biblioteki LINQ 196
Polecana literatura 199
- Bibliografia 199
- Zbiory zadań z programowania 200
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.