W książce zawarto rozważania, których celem jest poszukiwanie zasad oraz umiejętności zapewniających naukowy charakter poznania właściwego ergonomii. Dokonano tego poprzez analizę odniesień metodologicznych, a następnie wybór spośród nich zasad właściwych określonej koncepcji metodologicznej oraz rodzajów nauk, którym powinien odpowiadać omawiany proces poznania. W pracy szeroko omówiono ogólne i szczegółowe odniesienia metodologiczne ergonomii.
ERGONOMIA A POZNANIE ODNIESIENIA METODOLOGICZNE
JABŁOŃSKI J.
Bhp i ergonomiaW książce zawarto rozważania, których celem jest poszukiwanie zasad oraz umiejętności zapewniających naukowy charakter poznania właściwego ergonomii.
40.00zł
Na stanie
| Autor | |
|---|---|
| ISBN | 978-83-7775-417-7 |
| Liczba stron | |
| Rok wydania | |
| Wydawca |
Napisz pierwszą opinię o „ERGONOMIA A POZNANIE ODNIESIENIA METODOLOGICZNE” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
-
Promocja!
ERGONOMIA TECHNIKA I TECHNOLOGIA ZARZĄDZANIE
FERTSCH M.22.50złPierwotna cena wynosiła: 22.50zł.6.00złAktualna cena wynosi: 6.00zł. -
Promocja!
OBSZAR I PRZEDMIOT POZNANIA ERGONOMII
JABŁOŃSKI J.10.50złPierwotna cena wynosiła: 10.50zł.4.00złAktualna cena wynosi: 4.00zł.
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (79)
- Architektura i urbanistyka (282)
- Automatyka i robotyka (39)
- Beletrystyka (4)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (18)
- Bhp i ergonomia (38)
- Budowa i eksploat.maszyn (3)
- Budowa i eksploatacja maszyn (174)
- Budownictwo (250)
- Chemia i fizyka (30)
- Dom i ogród (1)
- Ekonomia (24)
- Elektronika i elektrotechnika (222)
- Finanse i rachunkowość (8)
- Hobby (6)
- Informatyka (535)
- Inne (83)
- Inżynieria biomedyczna (26)
- Inżynieria materiałowa (30)
- Języki obce (30)
- Literatura popularno-naukowa (81)
- Literatura regionalna (7)
- Logistyka i transport (92)
- Lotnictwo (22)
- Marketing (10)
- Matematyka i statystyka (84)
- Mechanika (126)
- Miernictwo (8)
- Nauki humanistyczne (51)
- Nowości (120)
- Ochrona i inżynieria środowiska (144)
- Prawo (2)
- Przemysł spożywczy (2)
- Sztuka (29)
- Tania książka (51)
- WYPRZEDAŻ (1)
- Zarządzanie (131)







Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.