Promocja!

FLUTTER I DART RECEPTURY TWORZENIE CHMUROWYCH APLIKACJI FULL STACK

Pierwotna cena wynosiła: 69.00zł.Aktualna cena wynosi: 62.10zł.

Na stanie

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Zmienne w języku Dart

1.1. Uruchamianie aplikacji napisanej w języku Dart
1.2. Praca z wartościami całkowitymi
1.3. Praca z wartościami zmiennoprzecinkowymi
1.4. Praca z wartościami boolowskimi
1.5. Praca z wartościami tekstowymi
1.6. Wyświetlanie informacji w konsoli
1.7. Dodawanie stałej (czas kompilacji)
1.8. Dodawanie stałej (czas działania aplikacji)
1.9. Praca ze zmiennymi null

2. Przepływ sterowania

2.1. Sprawdzanie, czy warunek został spełniony
2.2. Zapętlanie, dopóki nie zostanie spełniony warunek
2.3. Iteracja po zakresie elementów
2.4. Warunkowe wykonywanie instrukcji na podstawie wartości
2.5. Przedstawianie wartości za pomocą wyliczeniowego typu danych
2.6. Implementacja obsługi błędów

3. Implementacja funkcji

3.1. Deklaracja funkcji
3.2. Dodawanie parametrów do funkcji
3.3. Stosowanie parametrów nieobowiązkowych
3.4. Zwracanie wartości przez funkcje
3.5. Deklaracja funkcji anonimowych
3.6. Dodawanie funkcjonalnego opóźnienia za pomocą klasy Future

4. Obsługa list i map

4.1. Tworzenie listy danych
4.2. Dodawanie elementów do listy
4.3. Stosowanie list ze złożonymi typami danych
4.4. Obsługa par klucz-wartość w mapach
4.5. Wyświetlanie zawartości mapy
4.6. Sprawdzanie zawartości mapy
4.7. Wyświetlanie złożonych typów danych

5. Wprowadzenie do języka Dart zorientowanego obiektowo

5.1. Dart zorientowany obiektowo – początek
5.2. Tworzenie klasy
5.3. Inicjalizacja klasy za pomocą konstruktora
5.4. Dziedziczenie klasy
5.5. Dodawanie interfejsu klasy
5.6. Domieszkowanie

6. Testowanie w języku Dart

6.1. Dodawanie w swojej aplikacji paczki do testowania
6.2. Budowa przykładowej aplikacji testowej
6.3. Uruchamianie testów jednostkowych w aplikacji
6.4. Grupowanie wielu testów jednostkowych
6.5. Dodawanie sztucznych danych na potrzeby testów

7. Wprowadzenie do frameworku Flutter

7.1. Makieta interfejsu aplikacji
7.2. Tworzenie wzoru projektu Fluttera
7.3. Usuwanie baneru debugowania
7.4. Rozpoznawanie widżetów
7.5. Drzewo widżetów
7.6. Przyspieszenie wyświetlania się widżetów

8. Dodawanie zasobów

8.1. Plik pubspec.yaml
8.2. Dodawanie folderu zasobów
8.3. Odwoływanie się do obrazu
8.4. Paczka Google Fonts
8.5. Importowanie paczek

9. Praca z widżetami

9.1. Tworzenie bezstanowego widżetu we Flutterze
9.2. Tworzenie stanowego widżetu we Flutterze
9.3. Refaktoryzacja widżetów Fluttera
9.4. Zastosowanie klasy Scaffold
9.5. Dodanie nagłówka widżetu AppBar
9.6. Budowa kontenera
9.7. Zastosowanie widżetu Center
9.8. Zastosowanie widżetu SizedBox
9.9. Zastosowanie widżetu Column
9.10. Zastosowanie widżetu Row
9.11. Zastosowanie widżetu Expanded

10. Tworzenie interfejsów użytkownika

10.1. Używanie paczki z czcionkami Google
10.2. Zastosowanie widżetu RichText
10.3. Rozpoznawanie platformy
10.4. Zastosowanie widżetu Placeholder
10.5. Zastosowanie widżetu LayoutBuilder
10.6. Uzyskanie wymiarów ekranu za pomocą klasy MediaQuery

11. Porządkowanie danych wyświetlanych na ekranie

11.1. Implementacja pionowego widżetu ListView
11.2. Implementacja poziomego widżetu ListView
11.3. Dodawanie widżetu SliverAppBar
11.4. Dodawanie widżetu SliverList
11.5. Dodawanie widżetu GridView
11.6. Dodawanie widżetu SnackBar

12. Nawigacja we Flutterze

12.1. Dodawanie nawigacji między stronami za pomocą tras (imperatywnie)
12.2. Dodawanie nawigacji między stronami za pomocą tras (deklaratywnie)
12.3. Implementacja nawigacji typu szuflada
12.4. Praca z zakładkami
12.5. Dodawanie dolnego paska nawigacyjnego
12.6. Zastosowanie kluczy do przekazywania informacji

13. Obsługa danych

13.1. Strategiczne zyskanie dostępu do danych
13.2. Refaktoryzacja danych
13.3. Generowanie klas Darta z danych w formacie JSON
13.4. Asynchroniczne użycie lokalnych danych JSON
13.5. Przetwarzanie zestawu danych w formacie JSON z folderu zasobów
13.6. Dostęp do zdalnych danych w formacie JSON

14. Testowanie interfejsu użytkownika

14.1. Testy automatyczne widżetów we Flutterze
14.2. Przeprowadzanie automatycznych testów widżetów
14.3. Przeprowadzanie testów integracyjnych z użyciem biblioteki Flutter Driver
14.4. Testowanie kompatybilności z systemami Android i iOS

15. Praca z Firebase i Flutterem

15.1. Użycie platformy Firebase z Flutterem
15.2. Konfiguracja projektu Firebase
15.3. Inicjalizacja SDK Firebase dla lokalnego tworzenia aplikacji
15.4. Konfiguracja emulatorów Firebase
15.5. Dodanie paczki flutterfire_cli do środowiska programistycznego
15.6. Integracja z bazą danych Firestore
15.7. Zapis danych w bazie danych Firestore
15.8. Odczyt danych z bazy Cloud Firestore
15.9. Dodanie uwierzytelniania Firebase do aplikacji Fluttera
15.10. Aplikacja webowa we Flutterze z hostingiem Firebase

16. Wprowadzenie do usług chmurowych

16.1. Rozpoczęcie pracy z dostawcami usług chmurowych
16.2. Zarządzanie tożsamością i dostępem
16.3. Hostowanie obiektu w chmurze
16.4. Tworzenie backendowego serwera HTTP za pomocą Darta
16.5. Budowa kontenera Dart
16.6. Wprowadzenie do rozwiązań bezserwerowych z użyciem Darta

17. Rozpoczęcie przygody z tworzeniem gier

17.1. Dodawanie paczki Flame do frameworku Flutter
17.2. Tworzenie podstawowej gry za pomocą Flame
17.3 Dodawanie sprite’a
17.4. Dodawanie poziomego ruchu do sprite’a
17.5. Dodawanie automatycznego ruchu pionowego do sprite’a
17.6. Dodawanie wykrywania kolizji
17.7. Wyświetlanie tekstu
17.8. Dodawanie prostej grafiki
17.9. Dodawanie efektów dźwiękowych

Dodatek. Konfiguracja środowiska

Autor

ISBN

978-83-289-0709-6

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „FLUTTER I DART RECEPTURY TWORZENIE CHMUROWYCH APLIKACJI FULL STACK”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *