Postęp technologiczny i rozwój infrastruktury przemysłowej stanowią podstawę rozwoju gospodarki każdego kraju. Liczne procesy przemysłowe, takie jak wytwarzanie, magazynowanie, transport oraz przetwarzanie wykorzystują różne substancje oraz postacie energii. Nierzadko istotny udział w tych procesach mają również substancje o właściwościach niebezpiecznych, takie jak np. paliwa. Ich niekontrolowane uwolnienie może być przyczyną tragicznych w skutkach zdarzeń prowadzących do utraty zdrowia i życia ludzkiego oraz degradacji ekosystemu. Tematyką niniejszej pracy jest analiza zagrożeń związanych z awariami przemysłowymi zapoczątkowanymi uszkodzeniem instalacji i niekontrolowanym uwolnieniem paliw.
Autor | |
---|---|
ISBN | 978-83-7880-744-5 |
Liczba stron | |
Rok wydania | |
Wydawca |
Napisz pierwszą opinię o „IDENTYFIKACJA ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z UŻYTKOWANIEM PALIW” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
-
Promocja!
ERGONOMIA TECHNIKA I TECHNOLOGIA ZARZĄDZANIE
FERTSCH M.22.50złPierwotna cena wynosiła: 22.50zł.6.00złAktualna cena wynosi: 6.00zł. -
Promocja!
OBSZAR I PRZEDMIOT POZNANIA ERGONOMII
JABŁOŃSKI J.10.50złPierwotna cena wynosiła: 10.50zł.4.00złAktualna cena wynosi: 4.00zł.
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (98)
- Architektura i urbanistyka (284)
- Automatyka i robotyka (45)
- Beletrystyka (8)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (17)
- Bhp i ergonomia (44)
- Budowa i eksploat.maszyn (198)
- Budownictwo (264)
- Chemia i fizyka (45)
- Ekonomia (25)
- Elektronika i elektrotechnika (244)
- Finanse i rachunkowość (12)
- Hobby (10)
- Informatyka (566)
- Inne (123)
- Inżynieria biomedyczna (28)
- Inżynieria materiałowa (41)
- Języki obce (33)
- Kalkulatory (1)
- Literatura popularno-naukowa (91)
- Logistyka i transport (94)
- Lotnictwo (19)
- Marketing (17)
- Matematyka i statystyka (103)
- Mechanika (159)
- Miernictwo (8)
- Nauki humanistyczne (61)
- Nowości (89)
- Ochrona i inżynieria środowiska (153)
- Prawo (6)
- Przemysł spożywczy (1)
- Sztuka (31)
- Tania książka (70)
- Zarządzanie (147)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.