Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
Spis treści
Skąd my to wszystko wiemy?
Początek naszej podróży
Ach, ten termin
Szkolenie z negocjacji
Mieszkanie w Sopocie
Kopalnie króla faktoringu, czyli jak można się pomylić
Ogród niezgody
Słowa, które ranią
Znowu źle zrobione?
Czy to koniec?
Postscriptum
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.