Łukasz Biskupski, Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
Publikacja na przykładzie street-artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
• Zobacz również Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych, Obrazy wychodzą na ulice. Spory w polskiej kulturze wizualnej
• Dla wszystkich zainteresowanych sztukami wizualnymi
• Dla wszystkich miłośników street-artu
• Dla wszystkich zainteresowanych rozwojem internetu i mediami społecznościowymi
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.