SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Tworzenie aplikacji
1.1. Generowanie prostej aplikacji
1.2. Tworzenie aplikacji o bogatych treściach z zastosowaniem narzędzia Gatsby
1.3. Tworzenie uniwersalnych aplikacji przy użyciu Razzle
1.4. Zarządzanie kodem klienta i serwera z wykorzystaniem Next.js
1.5. Tworzenie małych aplikacji przy użyciu Preacta
1.6. Tworzenie bibliotek z wykorzystaniem nwb
1.7. Dodawanie Reacta do aplikacji Rails za pomocą Webpackera
1.8. Tworzenie niestandardowych elementów przy użyciu Preacta
1.9. Tworzenie komponentów z zastosowaniem Storybooka
1.10. Testowanie kodu w przeglądarce z zastosowaniem Cypressa
Rozdział 2. Routing
2.1. Tworzenie interfejsu z responsywnymi trasami
2.2. Przenoszenie stanu do tras
2.3. Użycie MemoryRouter do wykonywania testów jednostkowych
2.4. Stosowanie potwierdzeń opuszczenia strony
2.5. Tworzenie przejść przy użyciu biblioteki React Transition Group
2.6. Tworzenie zabezpieczonych tras
Rozdział 3. Zarządzanie stanem
3.1. Stosowanie reduktorów do zarządzania złożonym stanem
3.2. Implementacja mechanizmu cofania
3.3. Tworzenie i walidacja formularzy
3.4. Pomiar upływu czasu przy użyciu zegara
3.5. Monitor stanu połączenia z internetem
3.6. Zarządzanie globalnym stanem przy użyciu Reduxa
3.7. Zachowywanie danych podczas przeładowywania stron przy użyciu Redux Persist
3.8. Obliczanie stanu pochodnego przy użyciu Reselect
Rozdział 4. Projektowanie interakcji
4.1. Tworzenie scentralizowanej obsługi błędów
4.2. Tworzenie interaktywnego przewodnika
4.3. Zastosowanie reduktorów do tworzenia złożonych interakcji
4.4. Dodawanie interakcji korzystających z klawiatury
4.5. Stosowanie formatu Markdown do tworzenia bogatych treści
4.6. Animacje tworzone z użyciem klas CSS
4.7. Tworzenie animacji z użyciem React Animation
4.8. Tworzenie infografik przy użyciu biblioteki TweenOne
Rozdział 5. Połączenia z usługami
5.1. Przekształcenie wywołania sieciowego w hook
5.2. Automatyczne odświeżanie przy użyciu liczników stanu
5.3. Anulowanie żądań sieciowych z wykorzystaniem tokenów
5.4. Generowanie żądań sieciowych z użyciem oprogramowania pośredniego Reduxa
5.5. Nawiązywanie połączenia z GraphQL
5.6. Ograniczanie obciążenia sieci poprzez opóźnianie generowania żądań
Rozdział 6. Biblioteki komponentów
6.1. Stosowanie Material Design przy użyciu biblioteki Material-UI
6.2. Tworzenie prostego interfejsu użytkownika za pomocą React Bootstrap
6.3. Przeglądanie zbiorów danych przy użyciu React Window
6.4. Tworzenie responsywnych okien dialogowych z wykorzystaniem Material-UI
6.5. Tworzenie konsoli administracyjnej przy użyciu React Admin
6.6. Nie masz projektanta? Użyj Semantic UI
Rozdział 7. Bezpieczeństwo
7.1. Zabezpieczaj żądania, nie trasy
7.2. Uwierzytelnianie z użyciem fizycznych tokenów
7.3. Włączanie protokołu HTTPS
7.4. Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palców
7.5. Stosowanie logowania potwierdzającego
7.6. Stosowanie uwierzytelniania jednoskładnikowego
7.7. Testowanie na urządzeniu z Androidem
7.8. Sprawdzanie bezpieczeństwa/zabezpieczeń przy wykorzystaniu ESlint
7.9. Dostosowywanie formularzy logowania pod kątem przeglądarek
Rozdział 8. Testowanie
8.1. Stosowanie React Testing Library
8.2. Stosowanie Storybooka do testów renderowania
8.3. Testowanie bez serwera z użyciem Cypressa
8.4. Stosowanie Cypressa do testowania aplikacji bez połączenia z internetem
8.5. Testowanie w przeglądarce przy użyciu Selenium
8.6. Testowanie prezentacji w różnych przeglądarkach z użyciem ImageMagick
8.7. Dodawanie konsoli do przeglądarek mobilnych
8.8. Usuwanie losowości z testów
8.9. Podróż w czasie
Rozdział 9. Dostępność
9.1. Stosowanie punktów orientacyjnych
9.2. Stosowanie ról oraz atrybutów alt i title
9.3. Sprawdzanie dostępności za pomocą narzędzia ESlint
9.4. Stosowanie axe DevTools podczas działania aplikacji
9.5. Automatyzowanie testów w przeglądarce za pomocą narzędzia Cypress Axe
9.6. Dodawanie przycisków pomijania
9.7. Dodawanie pomijania obszarów strony
9.8. Przechwytywanie zasięgu w modalnym oknie dialogowym
9.9. Tworzenie czytnika ekranu za pomocą Speech API
Rozdział 10. Wydajność
10.1. Stosowanie narzędzi mierzenia wydajności działających w przeglądarce
10.2. Śledzenie renderowania za pomocą Profilera
10.3. Tworzenie testów jednostkowych z użyciem komponentu Profiler
10.4. Precyzyjny pomiar czasu
10.5. Zmniejszanie aplikacji z wykorzystaniem dzielenia kodu
10.6. Łączenie obietnic żądań sieciowych
10.7. Stosowanie renderowania po stronie serwera
10.8. Stosowanie metryk web vitals
Rozdział 11. Progresywne aplikacje internetowe
11.1. Stosowanie mechanizmu service workers przy użyciu narzędzia Workbox
11.2. Tworzenie PWS za pomocą narzędzia create-react-app
11.3. Przechowywanie zasobów zewnętrznych w pamięci podręcznej
11.4. Automatyzacja odświeżania skryptów service worker
11.5. Dodawanie powiadomień
11.6. Wprowadzanie zmian offline z zastosowaniem synchronizacji w tle
11.7. Dodawanie niestandardowego instalacyjnego interfejsu użytkownika
11.8. Dostarczanie odpowiedzi w trybie offline
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.