SZTUCZNA INTELIGENCJA W ORGANIZACJI. INNOWACJE BIZNESOWE W PRAKTYCE

, ,

62.10

Na stanie

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Odpowiedzi na pilne pytania – szybki start

Rozdział 2. Nowe wyzwania innowacyjności w sferze sztucznej inteligencji

1. Natura sztucznej inteligencji
2. Pojęcie i zakres innowacji
3. Nowe projekty innowacyjne
4. Dynamiczne ujęcie procesu innowacji
5. Sterowanie projektami innowacyjnymi

Rozdział 3. System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych

1. Definiowanie problemu – określenie potrzeb biznesowych
2. Modelowanie systemu – ramy integracyjne dla innowacji
3. System zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (SZI-PB)

Rozdział 4. Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych

1. Warunki utrudniające i ułatwiające przebieg procesów biznesowych
2. Metodyka zarządzania innowacjami w procesach biznesowych (MZI-PB)
3. Weryfikacja metodyki

Rozdział 5. Ocena innowacji we wdrażaniu SI w organizacji

1. Pomiar innowacji – teoria i praktyka
2. Wybrane metody ewaluacji innowacji we wdrażaniu SI
3. Oceny innowacji w procesach biznesowych – propozycja dla SI

Rozdział 6. Optymalizacja zarządzania innowacjami w technologii SI

1. Opór organizacji wobec innowacji w procesach biznesowych
2. Model innowacji – propozycja dla SI
3. Wdrożenie systemu zarządzania innowacjami w procesach biznesowych
4. Kierunki doskonalenia zarządzania innowacjami we wdrażaniu SI

Często zadawane pytania

Zakończenie

Suplement A. Kwestionariusz samooceny wdrażania innowacji SI w procesie biznesowym w organizacji

Suplement B. Jak pięciodniowy sprint zmienia projektowanie innowacji SI w procesach biznesowych

Nazewnictwo

Bibliografia

Autor

ISBN

978-83-289-1291-5

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „SZTUCZNA INTELIGENCJA W ORGANIZACJI. INNOWACJE BIZNESOWE W PRAKTYCE”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *