Spis treści
ROZDZIAŁ 1. Pierwsza aplikacja .NET MAUI
Tworzenie projektu
Uruchamianie aplikacji w systemie Windows
Aplikacja sterowana zdarzeniami
Projektowanie interfejsu z MAUI
Kilka uwag na temat kodu XAML
Nazwy kontrolek i zdarzenia
Pasek inspekcji
Kontrola składowych koloru
ROZDZIAŁ 2. Uruchamianie aplikacji w systemie Android
Zmiana układu kontrolek
Rozbudowa interfejsu. Przeładowywanie na gorąco
Jeden projekt, wiele platform
ROZDZIAŁ 3. Przechowywanie danych w plikach XML
Podstawy języka XML
LINQ to XML
Zapisywanie i odtwarzanie stanu aplikacji
ROZDZIAŁ 4. Architektura MVVM
Wzorzec MVVM
Szkic projektu
Model
Model widoku
Wiązanie danych
Czyszczenie zaplecza
Konwertery
Wielowiązanie
ROZDZIAŁ 5. Polecenia
Interfejs ICommand
Polecenie-przekaźnik
Mechanizm „zmiany” zdarzenia na polecenie
ROZDZIAŁ 6. Zachowania, własności zależności i własności doczepiane
Zachowania
Własności zależności
Uruchomienie na Androidzie
Polecenie jako własności zależności
Własność doczepiona (attached property)
Zachowanie wykonujące polecenie przy zamknięciu strony
ROZDZIAŁ 7. Multimedia
Zdjęcia
Synteza mowy
ROZDZIAŁ 8. Stan urządzenia i odczyt czujników
Stan urządzenia
Czujniki
Akcelerometr
Potrząsanie urządzeniem
Latarka i wibracje
Barometr
Kompas
Orientacja
Lokalizacja
ROZDZIAŁ 9. Silnik gry Reversi w .NET 6
Biblioteka .NET 6
Stan planszy
Konstruktor klasy
Implementacja zasad gry
Obliczanie liczb pól zajętych przez graczy
ROZDZIAŁ 10. Widok gry Reversi w .NET MAUI
Graficzna prezentacja planszy
Elastyczność
Interakcja z użytkownikiem
Historia ruchów
ROZDZIAŁ 11. Wykrywanie szczególnych sytuacji w grze Reversi
Oddawanie ruchu
Czy to już koniec? Kto wygrał?
Komunikaty
ROZDZIAŁ 12. Komputer gra w Reversi
Rozbudowa silnika
Jak znaleźć najlepszy ruch?
Gra z komputerem
Wybór liczby graczy
Uruchomienie na Androidzie
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.