LEAN CUSTOMER TWÓRZ PRODUKTY PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ USTAWIAĆ SIĘ W KOLEJKACH

35.91

Na stanie

SPIS TREŚCI

Przedmowa (7)

Wstęp (11)

Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)

Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)

Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)

Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)

Rozdział 5. W teren! (101)

Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)

Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)

Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)

Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)

Dodatek A Skuteczne pytania (217)

Autor

ISBN

978-83-246-9153-1

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „LEAN CUSTOMER TWÓRZ PRODUKTY PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ USTAWIAĆ SIĘ W KOLEJKACH”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *