CONTROLING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH. TEORIA I PRAKTYKA

24.00

Na stanie

Controlling w przedsiębiorstwie jest instrumentem wspomagającym przede
wszystkim planowanie i kontrolę, stanowiące kluczowe funkcje zarządzania – obok
organizacji, koordynacji i motywacji. Zarówno przetwarzanie olbrzymich ilości
danych, pochodzących z codziennie realizowanych transakcji gospodarczych, jak
i konieczność podejmowania szybkich decyzji powodują, że controlling nie jest dziś
możliwy bez wspomagania komputerowego. Zadaniem controllingu jest: odpowiednio
wczesne, tj. już na etapie planowania, wykrycie ograniczeń (tzw. wąskich
gardeł); wypracowanie rozwiązań służących ich eliminacji oraz w przypadku identyfikacji
odchyleń w stosunku do wartości planowanych – opracowanie propozycji
działań korygujących przy równoczesnym zapewnieniu rentowności przedsiębiorstwa.
Realizacja tak postawionego zadania wymaga: dostępu do danych i informacji
dotyczących kluczowych obszarów przedsiębiorstwa oraz jego otoczenia, narzędzi
(komputerowo wspomaganych) oraz wiedzy pozwalającej na skuteczną interpretację
otrzymanych wyników w ramach systemu przetwarzania danych.
Autor

ISBN

978-83-7842-385-0

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „CONTROLING W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH. TEORIA I PRAKTYKA”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *