Spis treści
- Wstęp (7)
Programowanie na dywanie (11)
- Początek przygody (13)
- Skrypt (14)
- Skarb (16)
- Inne polecenia (17)
Programowanie na tablecie (19)
- ScratchJr (21)
- Pierwsza gra. O czym będzie? (25)
- Wybieramy tło (26)
- Dodajemy duszki (28)
- Dodajemy bohatera (30)
- Programowanie duszków (32)
- Uruchamiamy grę (33)
- Dodajemy efekty (35)
- Koniec (37)
Programowanie na komputerze (39)
- Kodu Game Lab (41)
- Scena (43)
- Obiekty (46)
- Program (47)
- Przeciwnik (51)
- Zwycięstwo (55)
- Przyspieszenie (58)
Programowanie na telefonie (63)
- Programowanie – co dalej? (65)
- Pocket Code (66)
- Tło (68)
- Obiekty (71)
- Przyjaciel (74)
- Skrypty (76)
- Uruchomienie gry (83)
- Spadające jedzenie (85)
- Grawitacja (90)
- Łapanie (91)
- Liczenie punktów (93)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.