FLUTTER PODSTAWY

62.10

Na stanie

Spis treści

Podziękowania

Przedmowa

Wstęp

Część I. Wprowadzenie

Rozdział 1. O Flutterze i cross-platform słów kilka
Moje dawne prognozy
Rozdział 2. Konfiguracja środowiska
Instalacja Flutter SDK
Jak dodać folder bin do zmiennej środowiskowej PATH?
Instalacja środowiska programistycznego
Visual Studio Code
IntelliJ IDEA
Android Studio
Xcode
Urządzenia, symulatory i emulatory
Konfiguracja urządzenia z systemem Android
Konfiguracja emulatora systemu Android
Konfiguracja urządzenia z systemem iOS
Konfiguracja symulatora systemu iOS
Rozdział 3. Podstawy języka Dart
Zmienne i typy danych
Stałe
Operatory
Sterowanie przepływem i pętle
Język Dart jest null safety
Funkcje
Parametry nazwane i wartości domyślne
Funkcje anonimowe
Elementy obiektowości
Klasy
Dziedziczenie i klasy abstrakcyjne
Przesłanianie
Wyliczenia

Część II. Zaczynamy kodzić!

Rozdział 4. Aplikacja Demo
Zanim dotkniemy kodu.
Plik pubspec.yaml
Pierwszy kontener
Animacja zmiany koloru
Układy widoków, czyli layouty
Pokażmy trochę tekstu!
Warunkowe tworzenie widoku
Czytelny kod to rzecz święta
Przyciski
FilledButton
FloatingActionButton
Myśl deklaratywnie
Podsumowanie
Rozdział 5. Gra wisielec
Pierwsze kroki
Interfejs użytkownika
Widok wisielca
Tytuł gry
Widżet hasła
Klawiatura
Architektura
Wzorzec projektowy MVVM
Model widoku ekranu gry
Ekran ładowanie nowej gry
Nasłuchiwanie zmian stanu
Modele danych
Hasło
Wisielec
Interakcja z klawiaturą
Problem z aktualizacją widżetu hasła
Stan przycisków klawiatury
Repozytorium haseł
Zmiany w modelu widoku
Biblioteka get_it – zarządzanie zależnościami
Ekran przegranej
Widżet GameFailedState
Widżet GameResultView
Ekran ukończenia poziomu
Ekran ukończenia gry
Nawigacja
Podsumowanie
Zadania do samodzielnego wykonania
Rozdział 6. Rakiety SpaceX
Pierwsze kroki
Dzień dobry, panie cubit
Komunikacja pomiędzy widokiem a cubitem
Model rakiety
Lista rakiet
Wybór rakiety
Nadawanie stylu
Pobieranie danych z serwera API
Repozytorium rakiet i mapowanie
Zmiana źródła danych dla rakiet
Rozbudowa interfejsu użytkownika
Widżet RocketDetails
Tytuł na liście rakiet
Logo SpaceX
Widżet nazwy rakiety
Podstawowe informacje o rakiecie
Obsługa wielu języków
Pliki tłumaczeń
Jak to praktycznie wprowadzić?
Więcej informacji o rakiecie!
Widżet opisu rakiety
Galeria zdjęć
Podsumowanie
Zadania do samodzielnego wykonania
Rozdział 7. Task Timer
Konfiguracja projektu
Repozytorium
Model prezentacji zadania i cubit
Lista zadań
Dodawanie nowego zadania
Widżet dodawania zadania
Wybór aktualnego zadania
Podsumowanie zadania
Użycie widżetu podsumowania
Ekran pracy nad zadaniem
TaskTimerCubit
TaskTimerPage
Przechodzenie do nowego ekranu
Dalsze prace nad nowym ekranem
Zakończenie pracy nad zadaniem i pauza
Akcje i widżet stanu
Widżet TimerView
Lottie
Brakująca logika w cubicie
Dodawanie nowego zadania
Tchnijmy życie
Podsumowanie
Zadania do samodzielnego wykonania

Część III. Dodatki

Rozdział 8. Mechanizm Hot Restart oraz Hot Reload
Rozdział 9. Przygotowanie wersji produkcyjnej aplikacji mobilnej
iOS
Apple Connect
Konfiguracja projektu iOS
Przygotowanie wersji release
Przetestowanie aplikacji w Test Flight
Android
Przygotowanie klucza Keystore
Automatyczne podpisywanie aplikacji w trybie release
Przygotowanie wersji release
Rozdział 10. Uruchamianie aplikacji na różnych platformach
Dodawanie wsparcia dla wielu pla

Autor

ISBN

978-83,-8322-644-6

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „FLUTTER PODSTAWY”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *