Promocja!

INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA W PRAKTYCE OD WYMAGAŃ DO KODU

Pierwotna cena wynosiła: 79.00zł.Aktualna cena wynosi: 71.11zł.

Na stanie

Spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie do inżynierii oprogramowania

1.1. Czym jest inżynieria oprogramowania?
1.2. Podstawowe problemy inżynierii oprogramowania
1.3. Przyczyny problemów
1.4. Najlepsze praktyki inżynierii oprogramowania
1.5. Przykładowe dziedziny zastosowań inżynierii oprogramowania
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 2. Cykle wytwarzania oprogramowania

2.1. Dyscypliny cyklu wytwarzania oprogramowania
2.2. Przegląd cykli wytwarzania oprogramowania
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać

Rozdział 3. Metodyki wytwarzania oprogramowania

3.1. Czym jest metodyka wytwarzania oprogramowania?
3.2. Metodyki zwinne (agilne)
3.3. Metodyki sformalizowane
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać

Rozdział 4. Wprowadzenie do modelowania obiektowego

4.1. Podstawowe zasady modelowania
4.2. Uniwersalny język modelowania
4.3. Obiekty jako podstawa modelowania
4.4. Klasy obiektów
4.5. System jako zbiór współpracujących obiektów
4.6. Modele w procesie inżynierii oprogramowania
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać

Rozdział 5. Modelowanie struktury systemu

5.1. Model klas
5.2. Model komponentów i model wdrożenia
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 6. Modelowanie dynamiki systemu

6.1. Model przypadków użycia
6.2. Model czynności
6.3. Model maszyny stanów
6.4. Model sekwencji
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 7. Wprowadzenie do inżynierii wymagań

7.1. Rola wymagań w inżynierii oprogramowania
7.2. Specyfikowanie środowiska systemu
7.3. Struktura specyfikacji wymagań – rodzaje wymagań
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 8. Podstawy specyfikowania wymagań

8.1. Specyfikowanie wizji systemu
8.2. Specyfikowanie wymagań użytkownika
8.3. Specyfikowanie wymagań oprogramowania
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 9. Wprowadzenie do architektury oprogramowania

9.1. Rola projektowania architektonicznego
9.2. Architektury komponentowe i usługowe
9.3. Typowe style architektoniczne
9.4. Projektowanie architektury na podstawie wymagań
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 10. Podstawy projektowania podsystemów

10.1. Projektowanie warstw prezentacji i logiki aplikacji
10.2. Projektowanie warstwy logiki dziedzinowej
10.3. Projektowanie baz danych
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 11. Podstawy implementacji oprogramowania

11.1. Kodowanie systemu na podstawie projektu
11.2. Dobre praktyki w zakresie kodowania
11.3. Zarządzanie wersjami, konfiguracją i zmianami
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać
Rozwiązania zadań

Rozdział 12. Podstawy testowania

12.1. Rola testowania w inżynierii oprogramowania
12.2. Podstawowe metody testowania
12.3. Poziomy testowania
12.4. Testowanie przypadków użycia systemu
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać

Rozdział 13. Narzędzia i metody automatyzacji inżynierii oprogramowania

13.1. Narzędzia automatyzacji analizy i projektowania oprogramowania
13.2. Narzędzia wsparcia implementacji i testowania oprogramowania
13.3. Metody automatyzacji wytwarzania i eksploatacji
Zadania
Słownik pojęć
Co trzeba zapamiętać

Skorowidz

Autor

ISBN

978-83-289-0051-6

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA W PRAKTYCE OD WYMAGAŃ DO KODU”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *