KSIĘGA ADSÓW TWÓJ PRZEWODNIK PO DŻUNGLI SOCJAL MEDIÓW

44.10

Na stanie

SPIS TREŚCI

Od autora (5)

  • Księga Adsów (5)
  • Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
  • Baza Wiedzy (9)

Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)

  • 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
  • 1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)

Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)

  • 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
  • 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
  • 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
  • 2.4. Czas i pieniądze – dwie waluty Facebooka (31)
  • 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM – perspektywa od roku do trzech lat (34)

Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)

  • 3.1. Strategia – komu to potrzebne (41)
  • 3.2. Określenie typu odbiorcy – stworzenie persony (43)
  • 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
  • 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
  • 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
  • 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)

Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)

  • 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
  • 4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
  • 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
  • 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
  • 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)

Rozdział 5. Zestaw reklam (129)

  • 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
  • 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
  • 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
  • 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
  • 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
  • 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
  • 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
  • 5.8. Budżet i harmonogram (164)
  • 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)

Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)

  • 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
  • 6.2. Zatrzymanie uwagi – zasady projektowania grafiki SM (176)
  • 6.3. Podtrzymanie uwagi – techniki copywriterskie (181)
  • 6.4. Wywołanie akcji – projektowanie CTA (185)
  • 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)

Rozdział 7. Bonusy (203)

  • 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
  • 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)
ISBN

978-83-283-6818-7

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „KSIĘGA ADSÓW TWÓJ PRZEWODNIK PO DŻUNGLI SOCJAL MEDIÓW”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *