Przedstawiono metody automatycznego rozpoznawania wzorców znajdujące zastosowanie zwłaszcza w zadaniach rozpoznawania obrazów, rozpoznawania mowy i rozpoznawania mówcy. Szczegółowo omówiono zastosowanie sztucznych sieci neuronowych jako klasyfikatorów. Przedstawiono m.in budowę preceptoru, regułę uczenia Widrowa-Hoffa i metodę wstecznej propagacji błędów. Uzyskiwane w sztucznych sieciach neuronowych rozwiązania porównano z rozwiązaniami bazującymi na metodach bayesowskich, metodzie największej wiarygodności oraz idei klasyfikacji i grupowania minimalnoodległościowego. Oddzielną część książki poświęcono problemom rozpoznawania na podstawie modeli układów generujących obserwowane sygnały. Do tej grupy zagadnień należy tworzenie przestrzeni cech złożonej ze współczynników LPC, a także budowa ukrytych modeli Markowa
| Autor | |
|---|---|
| ISBN | 978-83-89968-75-3 |
| Liczba stron | |
| Rok wydania | |
| Wydawca |
Napisz pierwszą opinię o „METODY AUTOMATYCZNEGO ROZPOZNAWANIA WZORCÓW” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
-
Promocja!
WYBRANE ALGORYTMY OPTYMALIZACJI
CHUDY M.46.20złPierwotna cena wynosiła: 46.20zł.40.50złAktualna cena wynosi: 40.50zł.
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (79)
- Architektura i urbanistyka (281)
- Automatyka i robotyka (39)
- Beletrystyka (4)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (18)
- Bhp i ergonomia (38)
- Budowa i eksploat.maszyn (3)
- Budowa i eksploatacja maszyn (175)
- Budownictwo (252)
- Chemia i fizyka (31)
- Dom i ogród (1)
- Ekonomia (24)
- Elektronika i elektrotechnika (222)
- Finanse i rachunkowość (8)
- Hobby (6)
- Informatyka (546)
- Inne (82)
- Inżynieria biomedyczna (26)
- Inżynieria materiałowa (29)
- Języki obce (30)
- Literatura popularno-naukowa (80)
- Literatura regionalna (7)
- Logistyka i transport (92)
- Lotnictwo (22)
- Marketing (11)
- Matematyka i statystyka (90)
- Mechanika (124)
- Miernictwo (8)
- Nauki humanistyczne (49)
- Nowości (123)
- Ochrona i inżynieria środowiska (146)
- Prawo (2)
- Przemysł spożywczy (2)
- Sztuka (29)
- Tania książka (51)
- WYPRZEDAŻ (1)
- Zarządzanie (132)







Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.