SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE (2)
- O Minecrafcie i LearnToMod (2)
- O tej książce (2)
- O Tobie (3)
- O ikonach (4)
PROJEKT 1. ZACZYNAMY (5)
- Czym właściwie jest modowanie Minecrafta? (5)
- Oprogramowanie online LearnToMod (6)
- Zarejestruj się na LearnToMod (7)
- Rzuć okiem na odznaki LearnToMod (8)
- Przygotuj Minecrafta (9)
- Połącz się z serwerem LearnToMod (12)
- Rzuć okiem na środowisko programistyczne (13)
- Przetestuj swój mod (15)
- Napisz mod Minecrafta (16)
- Uruchom swój mod w Minecrafcie (19)
- Przygotuj się do samodzielnego pisania modów (22)
- Podziel się modem z kolegami (24)
- Jak koledzy trafią na Twój mod? (25)
- Błędy i bugi (26)
- Zdobywaj odznaki za modowanie (27)
- Rozsypanki (27)
- Zdobądź odznakę Saying Hello (Scramble) (29)
- Komunikacja z komputerem (30)
- Uzupełnianie kodu (31)
- Śledzenie kodu (32)
- Zdobądź odznakę Saying Hello (Missing) (33)
PROJEKT 2. SPLEEF (36)
- Pętla gry (37)
- Start: stwórz podstawową scenę (38)
- Cel: wprowadź warunki wygranej i przegranej (38)
- Wyzwanie: utrudnij graczowi drogę do wygranej (39)
- Nagroda: zachęć graczy do walki o wygraną (39)
- Planuj i wykonuj testy (40)
- Debugowanie kodu (41)
- Spleef: iteracja pierwsza (42)
- Zapoznaj się z biblioteką ArenaBuilder (42)
- Start: zaimportuj bibliotekę ArenaBuilder (44)
- Cel: wprowadź warunki wygranej i przegranej (48)
- Wyzwanie: spraw, by bloki znikały w sekundę po dotknięciu (55)
- Nagroda: przyznaj graczowi punkty (59)
- Spleef: iteracja druga (62)
- Start: dodaj platformę z lawą (63)
- Cel: zniszcz co najmniej 200 bloków (64)
- Wyzwanie: dodaj wrogów (64)
- Nagroda: dodaj fajerwerki (64)
PROJEKT 3. ARENA POTWORÓW (67)
- Narysuj pętlę gry (67)
- Iteracja pierwsza: stwórz Arenę Potworów (68)
- Start: stwórz prostą, otoczoną murem arenę (70)
- Zrefaktoryzuj kod: przenieś kod areny do nowej funkcji (76)
- Cel: dodaj blok arbuza do rozbicia (76)
- Testuj: upewnij się, czy gra działa (78)
- Wyzwanie: umieść potwory na arenie (78)
- Nagroda: zagraj ponownie (80)
- Przetestuj: ukończenie pierwszej iteracji (84)
- Iteracja druga: dodaj poziomy (85)
- Start: stwórz wyjątkową arenę (86)
- Cel: poczekaj na późniejszą iterację (87)
- Wyzwanie: dodaj potwory (87)
- Nagroda: dodaj kolejny poziom (87)
- Przetestuj: upewnij się, czy obydwa poziomy działają (90)
- Iteracja trzecia: dodaj kolejne poziomy (90)
- Wyzwanie: włącz tryb przetrwania (91)
- Nagroda: dodaj pięć kolejnych poziomów (93)
- Kolejne iteracje: zrób coś twórczego i nietypowego (95)
PROJEKT 4. ZDOBĄDŹ FLAGĘ (97)
- Użyj biblioteki Capture the Flag (97)
- Stwórz podstawowy CTF (99)
- Przetestuj dwuosobowy CTF (102)
- Dodaj różdżki (104)
- Zaczaruj różdżki (106)
- Stwórz własną różdżkę (111)
- Daj każdemu graczowi obydwie różdżki (115)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.