MINECRAFT MODYFIKACJE DLA MŁODYCH BYSTRZAKÓW

22.41

Na stanie

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE (2)

  • O Minecrafcie i LearnToMod (2)
  • O tej książce (2)
  • O Tobie (3)
  • O ikonach (4)

PROJEKT 1. ZACZYNAMY (5)

  • Czym właściwie jest modowanie Minecrafta? (5)
  • Oprogramowanie online LearnToMod (6)
    • Zarejestruj się na LearnToMod (7)
    • Rzuć okiem na odznaki LearnToMod (8)
    • Przygotuj Minecrafta (9)
  • Połącz się z serwerem LearnToMod (12)
  • Rzuć okiem na środowisko programistyczne (13)
  • Przetestuj swój mod (15)
  • Napisz mod Minecrafta (16)
  • Uruchom swój mod w Minecrafcie (19)
  • Przygotuj się do samodzielnego pisania modów (22)
  • Podziel się modem z kolegami (24)
  • Jak koledzy trafią na Twój mod? (25)
    • Błędy i bugi (26)
  • Zdobywaj odznaki za modowanie (27)
    • Rozsypanki (27)
    • Zdobądź odznakę Saying Hello (Scramble) (29)
    • Komunikacja z komputerem (30)
    • Uzupełnianie kodu (31)
    • Śledzenie kodu (32)
    • Zdobądź odznakę Saying Hello (Missing) (33)

PROJEKT 2. SPLEEF (36)

  • Pętla gry (37)
    • Start: stwórz podstawową scenę (38)
    • Cel: wprowadź warunki wygranej i przegranej (38)
    • Wyzwanie: utrudnij graczowi drogę do wygranej (39)
    • Nagroda: zachęć graczy do walki o wygraną (39)
  • Planuj i wykonuj testy (40)
  • Debugowanie kodu (41)
  • Spleef: iteracja pierwsza (42)
    • Zapoznaj się z biblioteką ArenaBuilder (42)
    • Start: zaimportuj bibliotekę ArenaBuilder (44)
    • Cel: wprowadź warunki wygranej i przegranej (48)
    • Wyzwanie: spraw, by bloki znikały w sekundę po dotknięciu (55)
    • Nagroda: przyznaj graczowi punkty (59)
  • Spleef: iteracja druga (62)
    • Start: dodaj platformę z lawą (63)
    • Cel: zniszcz co najmniej 200 bloków (64)
    • Wyzwanie: dodaj wrogów (64)
    • Nagroda: dodaj fajerwerki (64)

PROJEKT 3. ARENA POTWORÓW (67)

  • Narysuj pętlę gry (67)
  • Iteracja pierwsza: stwórz Arenę Potworów (68)
    • Start: stwórz prostą, otoczoną murem arenę (70)
    • Zrefaktoryzuj kod: przenieś kod areny do nowej funkcji (76)
    • Cel: dodaj blok arbuza do rozbicia (76)
    • Testuj: upewnij się, czy gra działa (78)
    • Wyzwanie: umieść potwory na arenie (78)
    • Nagroda: zagraj ponownie (80)
    • Przetestuj: ukończenie pierwszej iteracji (84)
  • Iteracja druga: dodaj poziomy (85)
    • Start: stwórz wyjątkową arenę (86)
    • Cel: poczekaj na późniejszą iterację (87)
    • Wyzwanie: dodaj potwory (87)
    • Nagroda: dodaj kolejny poziom (87)
    • Przetestuj: upewnij się, czy obydwa poziomy działają (90)
  • Iteracja trzecia: dodaj kolejne poziomy (90)
    • Wyzwanie: włącz tryb przetrwania (91)
    • Nagroda: dodaj pięć kolejnych poziomów (93)
  • Kolejne iteracje: zrób coś twórczego i nietypowego (95)

PROJEKT 4. ZDOBĄDŹ FLAGĘ (97)

  • Użyj biblioteki Capture the Flag (97)
  • Stwórz podstawowy CTF (99)
  • Przetestuj dwuosobowy CTF (102)
  • Dodaj różdżki (104)
  • Zaczaruj różdżki (106)
    • Stwórz własną różdżkę (111)
  • Daj każdemu graczowi obydwie różdżki (115)
Autor

ISBN

978-83-283-3383-3

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „MINECRAFT MODYFIKACJE DLA MŁODYCH BYSTRZAKÓW”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *