PERFEKCJA W FOTOGRAFII OD INSPIRACJI DO OBRAZU

62.10

Na stanie

Spis treści

Przedmowa (12)

Wstęp (14)

Widzenie (22)

  • Odczytywanie fotografii (23)
    • 1. Obiekt centralny (24)
    • 2. O czym jest zdjęcie? (24)
    • 3. O czym jest to zdjęcie na głębszym poziomie? (25)
    • 4. Jakie elementy składają się na obraz i jak mają się do siebie nawzajem? (25)
    • 5. Tonacje (26)
    • 6. Ładunek emocjonalny (26)
    • 7. Niedoskonałości (27)
    • Odczytywanie moich fotografii (28)
    • O czym jest to zdjęcie? (29)
    • O czym jest to zdjęcie na głębszym poziomie? (29)
    • Jakie elementy składają się na obraz i jak mają się do siebie nawzajem? (29)
    • Tonacje (30)
    • Przestrzeń negatywna (30)
    • Równowaga (30)
    • Ramka (30)
    • Ładunek emocjonalny (30)
    • Niedoskonałości (31)
  • Czy wspaniałe zdjęcia koniecznie muszą być piękne? (35)
  • Elementy wspaniałej fotografii (39)
  • Co się dobrze fotografuje? (42)
  • Fotografowanie standardów (48)
  • To już było (50)
  • Dostrzeganie obiektu (52)

Znajdowanie zdjęć (58)

  • Opracowywanie sceny – część 1 (59)
  • Opracowywanie sceny – część 2 (61)
  • Z góry przyjęte założenia są szkodliwe (63)
  • Szukanie inspiracji – zacząć od zainteresowania (64)
  • Zasady patrzenia (68)
  • Zmęczenie widzenia (69)
  • Nie ma tu nic do sfotografowania (70)
  • Gdzie powinieneś skierować aparat? (72)

Komponowanie (78)

  • Rysowanie w celu robienia zdjęć (79)
  • To, co skomplikowane, nie zdaje egzaminu (82)
  • Czy zdjęcie wymaga obiektu centralnego? (85)
  • Jak blisko doskonałości musisz się znaleźć? (86)
  • Decyzje i kompromisy (90)
  • Twoje możliwości (93)
  • Gdzie powinieneś skierować obiektyw? (94)
  • Kadrowanie zdjęć (96)
  • Sztuka i religia przycinania (97)
  • Ciąć czy nie ciąć – oto jest pytanie (98)
  • Formaty (99)
  • Co z obcinaniem zdjęć z obu stron? (101)
  • Z powrotem do kadrowania (102)
  • Pomoce kadrowania (103)
  • Jak krawędzie mogą przysłużyć się Twoim zdjęciom? (104)
  • Praca na krawędziach (105)
    • Narożniki i co można z nimi zrobić (109)
    • Przykładowe zdjęcia – komponowanie narożników i krawędzi (111)
  • Przycinanie w dobrej sprawie (112)
  • Podsumowanie (113)

Ocenianie zdjęć (120)

  • Początkowe rozczarowanie (121)
  • Wybór zdjęć do prezentacji (123)
  • Więcej na temat wybierania najlepszych prac (131)
  • Niedoskonałości fotografii (134)
    • Dziesięć najważniejszych powodów, dla których zdjęcia są nieudane (135)

Coś dla umysłu (144)

  • Popaść w rutynę (145)
  • Radzenie sobie z kryzysami (147)
  • Dziewięć sposobów na zmotywowanie się do działania (147)
  • Praca, rodzina i fotografia (151)
  • Radzenie sobie z rozczarowaniem (154)
    • Terapia poznawcza (154)
  • Fotograficzne porażki (156)
  • Zawiść o sprzęt (158)
  • Jak dobry sprzęt? (161)
  • Pieniądze (162)
  • Statystyka i szanse na sukces (162)
  • O negatywnym myśleniu (165)
  • Szukanie doskonałości – cena eksperymentowania (169)

Perfekcja w fotografii (176)

  • Wstęp (177)
  • Część 1. Odnajdywanie swojego poziomu (178)
    • Ocenianie jakości wydruków (179)
    • Rozpoznanie swojego poziomu technicznego (180)
      • Poziom techniczny 1 (180)
      • Poziom techniczny 2 (180)
      • Poziom techniczny 3 (180)
      • Poziom techniczny 4 (180)
      • Poziom techniczny 5 (181)
      • Poziom techniczny 6 (181)
    • Rozpoznanie swojego poziomu estetycznego (181)
      • Poziom estetyczny A (181)
      • Poziom estetyczny B (182)
      • Poziom estetyczny C (182)
      • Poziom estetyczny D (182)
      • Poziom estetyczny E (183)
      • Poziom estetyczny F (184)
      • Poziom estetyczny G (184)
    • Odnajdywanie swojego poziomu (184)
  • Część 2. Pomoc przy ocenie swojego poziomu (184)
    • Ocenianie swoich umiejętności technicznych i estetycznych (184)
      • Poziomy techniczne (184)
      • Poziomy estetyczne (185)
    • Samoocena (185)
    • Uzyskiwanie pomocy (187)
    • Najgorszy możliwy sposób oceniania (188)
    • Pozyskiwanie opinii (188)
    • Ale ja nikogo nie znam (190)
    • Jak przełożyć komentarze na poziomy (193)
    • Słuchanie krytyki dotyczącej współuczestników (194)
    • Wirtualny warsztat (194)
    • Konkluzja (195)
  • Część 3. Krok dalej, robienie lepszych zdjęć (195)
    • Różnice pomiędzy poziomami (196)
      • Z poziomu technicznego 1 na 2 (196)
      • Z poziomu technicznego 2 na 3 (199)
      • Z poziomu technicznego 3 na 4 (199)
      • Z poziomu technicznego 4 na 5 (200)
      • Poziom techniczny 5 (201)
    • Umiejętności estetyczne (202)
      • Poziom estetyczny A (203)
      • Poziom estetyczny B (204)
      • Poziom estetyczny C (204)
      • Poziom estetyczny D (207)
      • Poziom estetyczny E (207)
      • Poziom estetyczny F (210)

Mój sprzęt i techniki (214)

Epilog (217)

Autor

ISBN

978-83-246-2014-2

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PERFEKCJA W FOTOGRAFII OD INSPIRACJI DO OBRAZU”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *