PRAKTYKA CZYNI MISTRZA WZORCE INSPIRACJE I PRAKTYKI RZEMIEŚLNIKÓW PROGRAMOWANIA

35.91

Na stanie

SPIS TREŚCI

  • Przedmowa
  • Wstęp
    • Cele
    • Dla kogo jest ta książka?
    • Proces
    • Organizacja książki
    • Forma wzorców
    • Stosowanie
    • Podziękowania Davea
    • Podziękowania Adea
  • MANIFEST RZEMIOSŁA PROGRAMISTYCZNEGO
    • Software Craftsmanship Manifesto
  • Rozdział 1. Wprowadzenie
    • Co to jest rzemiosło programistyczne?
      • Co to znaczy być uczniem?
      • Co to znaczy być czeladnikiem?
      • Co to znaczy być mistrzem?
    • Czym jest nauka?
    • Co to jest wzorzec nauki?
    • Skąd się wzięły wzorce?
    • Dokąd zmierzamy?
  • Rozdział 2. Opróżnianie filiżanki
    • Twój Pierwszy Język
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Biały Pas
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Uwolnij Swój Entuzjazm
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Konkretne Umiejętności
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Przyznaj Się Do Niewiedzy
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Zmierz Się Ze Swoją Niewiedzą
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Głęboka Woda
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Wycofaj Się Do Kompetencji
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Idąc długą drogą
    • Długa Droga
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Rzemiosło Ponad Sztuką
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Trwałe Motywacje
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Pielęgnuj Swoją Pasję
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Narysuj Własną Mapę
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Wykorzystaj Swój Tytuł
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Pozostań W Okopach
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Inna Droga
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Właściwa samoocena
    • Bądź Najgorszy
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Znajdź Mentorów
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Bratnie Dusze
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Kumplowanie Się
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Zamiataj Podłogę
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Nieustanne uczenie się
    • Zwiększ Swoją Przepustowość
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
    • Ćwicz, Ćwicz, Ćwicz
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Zabawki Do Zepsucia
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Użyj Źródła
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Bądź Refleksyjny Podczas Pracy
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
    • Zapisuj To, Czego Się Uczysz
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Dziel Się Tym, Czego Się Uczysz
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Twórz Pętle Informacji Zwrotnych
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Naucz Się, W Jaki Sposób Ponosisz Porażki
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Skonstruuj swój program uczenia się
    • Lista Lektur
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Nieustannie Czytaj
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Studiuj Klasykę
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Kop Głębiej
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Znajome Narzędzia
      • Kontekst
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Działanie
      • Zobacz również
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. Wnioski
  • Dodatek A Lista wzorców
  • Dodatek B Wezwanie do uruchamiania programów nauki rzemiosła
  • Dodatek C Retrospektywna analiza pierwszego roku działania programu nauki rzemiosła w Obtiva
  • Dodatek D Źródła internetowe
  • Bibliografia
    • O autorach
    • Kolofon
Autor

ISBN

978-83-283-3521-9

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PRAKTYKA CZYNI MISTRZA WZORCE INSPIRACJE I PRAKTYKI RZEMIEŚLNIKÓW PROGRAMOWANIA”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *