PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ KOBIET WYBRANE ASPEKTY EKONOMICZNE I PSYCHOKULTUROWE

Tematem publikacji jest przedsiębiorczość kobiet. Zaprezentowano jej specyfikę w porównaniu z przedsiębiorczością mężczyzn, przedstawiono jej determinanty i ograniczenia oraz sposób wykorzystania zasobów rzeczowych i możliwości finansowych.

19.50

Na stanie

Tematem publikacji jest przedsiębiorczość kobiet. Zaprezentowano jej specyfikę w porównaniu z przedsiębiorczością mężczyzn, przedstawiono jej determinanty i ograniczenia oraz sposób wykorzystania zasobów rzeczowych i możliwości finansowych. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano aktywność przedsiębiorczą kobiet, opisano jej zróżnicowanie w wybranych krajach oraz poddano analizie typowe cechy przedsiębiorstw kobiecych, a także wiek, wykształcenie i profil zawodowy przedsiębiorców płci żeńskiej. Zaprezentowano też motywy i bariery przedsiębiorczości kobiecej. W rozdziale drugim zwrócono uwagę na rolę płci w aktywności zawodowej i na związane z nią stereotypy. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki badań empirycznych, których tematem były elementy polityki na rzecz przedsiębiorczości kobiet. W rozdziale czwartym sformułowano rekomendacje w zakresie działań sprzyjających rozwojowi aktywności gospodarczej osób płci żeńskiej. Praca może zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych, studentów i doktorantów prowadzących prace w tym obszarze, a także przedstawicieli władz państwowych i samorządowych.

Autor

ISBN

978-83-7775-431-3

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ KOBIET WYBRANE ASPEKTY EKONOMICZNE I PSYCHOKULTUROWE”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *