Promocja!

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUM. WSPIER.MAŁYCH I ŚREDNICH…WYD.3

Książka poświęcona została niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, a zarazem złożonej problematyce wspierania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zwiększony dostęp do zamówień publicznych. Problematyka zamówień publicznych i ich role we wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw należy do najsłabiej reprezentowanych w Polsce, zarówno w literaturze, jak i w badaniach empirycznych. Dlatego wszelkie prace z tego zakresu należy uznać za szczególnie wartościowe.

10.50 3.00

Na stanie

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUMENT WSPIERANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW: Książka poświęcona została niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, a zarazem złożonej problematyce wspierania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zwiększony dostęp do zamówień publicznych. Problematyka zamówień publicznych i ich role we wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw należy do najsłabiej reprezentowanych w Polsce, zarówno w literaturze, jak i w badaniach empirycznych. Dlatego wszelkie prace z tego zakresu należy uznać za szczególnie wartościowe.

Autor

ISBN

978-83-7143-912-4

Liczba stron

Rok wydania

Wydawca

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JAKO INSTRUM. WSPIER.MAŁYCH I ŚREDNICH…WYD.3”