Jest to drugie, rozszerzone wydanie książki z zakresu tribologii, przeznaczonej dla studentów uczelni technicznych oraz dla osób poszukujących pogłębionej informacji o procesach zużywania się elementów maszyn (ta tematyka została omówiona bardziej szczegółowo). Przedstawiono w niej ponadto tribologiczne przesłanki doboru racjonalnych metod kształtowania trwałości kinematycznych węzłów maszyn, wynikających z analizy mechanizmów zużywania i zacierania. W kolejnych rozdziałach omówiono: (1) zjawiska na powierzchni ciała stałego, (2) zagadnienia związane z warstwą wierzchnią, (3) tarcie, (4) zużywanie, (5) szczególne przypadki tarcia i zużywania, (6) zagadnienia tribologiczne związane z działaniem hamulców, (7) smarowanie oraz (8) wstęp do metod kształtowania odporności na zużywanie i zacieranie adhezyjne.
TRIBOLOGIA WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ TARCIA, ZUŻYWANIA I SMAROWANIA w.2 rozsz
NOSAL S.
Budownictwo74.00zł
Na stanie
| Autor | |
|---|---|
| ISBN | 978-83-7775-421-4 |
| Liczba stron | |
| Rok wydania | |
| Wydawca |
Napisz pierwszą opinię o „TRIBOLOGIA WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ TARCIA, ZUŻYWANIA I SMAROWANIA w.2 rozsz” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (79)
- Architektura i urbanistyka (281)
- Automatyka i robotyka (39)
- Beletrystyka (4)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (18)
- Bhp i ergonomia (38)
- Budowa i eksploat.maszyn (3)
- Budowa i eksploatacja maszyn (174)
- Budownictwo (248)
- Chemia i fizyka (30)
- Dom i ogród (1)
- Ekonomia (24)
- Elektronika i elektrotechnika (222)
- Finanse i rachunkowość (8)
- Hobby (6)
- Informatyka (546)
- Inne (83)
- Inżynieria biomedyczna (26)
- Inżynieria materiałowa (30)
- Języki obce (30)
- Literatura popularno-naukowa (80)
- Literatura regionalna (7)
- Logistyka i transport (91)
- Lotnictwo (22)
- Marketing (10)
- Matematyka i statystyka (85)
- Mechanika (124)
- Miernictwo (8)
- Nauki humanistyczne (49)
- Nowości (119)
- Ochrona i inżynieria środowiska (144)
- Prawo (2)
- Przemysł spożywczy (2)
- Sztuka (29)
- Tania książka (51)
- WYPRZEDAŻ (1)
- Zarządzanie (131)





Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.