SPIS TREŚCI
Przedmowa (5)
CZĘŚĆ I: Męski punkt widzenia (9)
1. Kim jesteś? (11)
2. Typy osobowości w biznesie (49)
3. Dostać się do głowy mężczyzny Alfa (65)
4. Elementy biznesu, które „kręcą” mężczyzn (93)
CZĘŚĆ II: Kobieta jako sabotażystka (121)
5. Wylewanie wody z łodzi: branie wszystkiego do siebie (123)
6. Śpiewające syreny: przywdziewanie masek (131)
7. Martwa cisza: przedstawianie pomysłów w formie pytań (147)
8. Na mieliźnie: wymyślanie wymówek (153)
9. Wyrzucone z pracy: otwarte wypowiedzenie wojny (159)
10. Długi język, krótkie życie: niedotrzymywanie tajemnic (163)
11. Zagubiona dusza: przynoszenie do pracy swoich osobistych problemów (169)
12. Szamoczesz się i toniesz: poszukiwanie akceptacji ze strony otoczenia (175)
13. Kto zasługuje na miejsce w szalupie ratunkowej: marzenie o sprawiedliwości w biznesie (179)
14. Opuszczenie statku: przyzwolenie na złe traktowanie (187)
15. „Pozwól, że będę wiosłować samodzielnie”: próba bycia lubianą i wielkoduszną (193)
16. „To ostatnia kamizelka ratunkowa. Ty ją weź!”: proszenie o to, czego potrzebujesz (197)
17. Szalupy ratunkowe z tyłu: przygotowanie planu B (201)
18. „Witamy na pokładzie!”: zrozumienie, czym jest rekomendacja w biznesie (207)
CZĘŚĆ III: Typowe pytania zadawane przez kobiety (213)
Pytanie o mężczyzn: co decyduje o sile żeglarza? (213)
Pytanie o awans: przejęcie steru własnego statku (220)
Rodzina czy kariera: z załogą, a może bez niej? (227)
Stosunki koleżeńskie w miejscu pracy: zbaczanie z kursu (233)
Zarządzanie emocjami: nadchodzący przypływ (241)
Polityczna poprawność: poruszanie się po niepewnych wodach (242)
Sponiewieranie: uniknięcie szczęk rekina (244)
Wrogie przejęcia oraz ogólna wrogość: bitwy podjazdowe (251)
Pozyskiwanie szacunku: zdobycie stopni żeglarskich (257)
Epilog (261)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.