Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.
MIEJSKI TRANSPORT ZBIOROWY
KŁOS-ADAMKIEWICZ Z.
Logistyka i transportMiejski transport zbiorowy. Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności
Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Elżbieta Załoga
52.50zł
Na stanie
Autor | |
---|---|
ISBN | 978-83-7798-249-5 |
Liczba stron | |
Rok wydania | |
Wydawca |
Napisz pierwszą opinię o „MIEJSKI TRANSPORT ZBIOROWY” Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne produkty
Szukaj
Wybrane
Kategorie
- Albumy (83)
- Architektura i urbanistyka (285)
- Automatyka i robotyka (44)
- Beletrystyka (6)
- Bez kategorii (4)
- Bezpieczeństwo (16)
- Bhp i ergonomia (41)
- Budowa i eksploat.maszyn (2)
- Budowa i eksploatacja maszyn (193)
- Budownictwo (260)
- Chemia i fizyka (41)
- Ekonomia (27)
- Elektronika i elektrotechnika (237)
- Finanse i rachunkowość (12)
- Hobby (6)
- Informatyka (573)
- Inne (113)
- Inżynieria biomedyczna (29)
- Inżynieria materiałowa (32)
- Języki obce (32)
- Literatura popularno-naukowa (80)
- Literatura regionalna (7)
- Logistyka i transport (97)
- Lotnictwo (22)
- Marketing (17)
- Matematyka i statystyka (98)
- Mechanika (147)
- Miernictwo (8)
- Nauki humanistyczne (56)
- Nowości (94)
- Ochrona i inżynieria środowiska (153)
- Prawo (4)
- Przemysł spożywczy (2)
- Sztuka (30)
- Tania książka (57)
- Zarządzanie (145)
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.